Ny Hojfilm från Säsongen 2008

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
CBR650R -21
Tror/Trodde jag hade sett denna redan? Eller fanns det en film med samma namn som du gjort tidigare??

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Shiet, galet bra film! Feelgood liksom, det bästa av allt! Mycket hög toyhtness på brudarna också! Jag gillar't! :hihi

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Hoj
Motard
dom har kört bakhjul och typ 200 km/h under hela filmen, och de bästa e slutet lixom, polisen här har ni oss, nick och bild på ansiktet fett hjärndöda, snacka om kamera & uppmärksamhetskåt!

mange-9

mange-9
Gick med
6 Apr 2007
Hoj
Superduke R , KTM 525 SMR
dom har kört bakhjul och typ 200 km/h under hela filmen, och de bästa e slutet lixom, polisen här har ni oss, nick och bild på ansiktet fett hjärndöda, snacka om kamera & uppmärksamhetskåt!

Herregud känn lungnet..
Det bevisar väl inte att det är vi som åkt för det.
Står ju bara nick name. Och varken jag elle mina kompisar är uppmärksamhetskåt eller hjärndöd! Du kanske inte läste första inlägget i denna länk? ja har inte gjort denna film för svenska befolkningen det är en film för oss själva och våra vänner bara. jag kan ju lätta ditt hjärta med att du behöver inte kolla! ja la upp den här bara för att ge lite pepp inför somaren och om du kan läsa så står det "bara för skojs skull"
Eftersom du verkar vara så sjukt duktigt på att köra så filmar jag med nöje dig! Det är bara hojta till. :arsele

Såg bra ut, men använd hjälm vi bakhjulsåkning för helvete....

Tack. Självklart andvänder vi hjälm och all utrustning är bara en kort scen vi inte hade det. Tro mig ja är rädd om mitt liv!

Tror/Trodde jag hade sett denna redan? Eller fanns det en film med samma namn som du gjort tidigare??

Tjaa=)
Nje det va nog kanske bara en kortare trailer?

Riktigt go rulle!
Det enda som stack i mina ögon var väl dom (få) fuck-you-tecknen, kan med fördel bytas ut mot peace-tecknet och leenden :) och så tycker jag det är lite synd att när ni fixat så bra med allt annat att ni tvingas dras med en gammal plastig Corvette istället för en riktig bil, typ Porsche :tungan ;)

Men då, egentligen inget att klaga på, sådär ens bästa sommarminnen ska och ser ut!

4.6 poäng av 5 möjliga :tummenupp

haha okey vi får slipa bort dom=)
den ena corvetten är väl inte gammal? en C6 a med ca 550hk kan jag skvallra om. En vanlig porche är väl inte heller så super kul?
Aja i sommar kommer de bli M5 a me 600 kusar med alla fall=)

Shiet, galet bra film! Feelgood liksom, det bästa av allt! Mycket hög toyhtness på brudarna också! Jag gillar't! :hihi

Tack kul att höra=) :krama

Last edited:

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Hoj
Motard
Herregud känn lungnet..
Det bevisar väl inte att det är vi som åkt för det.
Står ju bara nick name. Och varken jag elle mina kompisar är uppmärksamhetskåt eller hjärndöd! Du kanske inte läste första inlägget i denna länk? ja har inte gjort denna film för svenska befolkningen det är en film för oss själva och våra vänner bara. jag kan ju lätta ditt hjärta med att du behöver inte kolla! ja la upp den här bara för att ge lite pepp inför somaren och om du kan läsa så står det "bara för skojs skull"
Eftersom du verkar vara så sjukt duktigt på att köra så filmar jag med nöje dig! Det är bara hojta till. :arsele
Det är mycket i livet man inte behöver kolla på, men intresset väcks när man skapar en tråd på sporthoj. Eller på Internet överhuvudtaget. Då är det inte längre endast en film för dig och dina polare, utan en för hela världen att se. Är du allvarlig när du snackar om min körning eller är det ironi? fatta inte..

Tack. Självklart andvänder vi hjälm och all utrustning är bara en kort scen vi inte hade det. Tro mig ja är rädd om mitt liv!
Förövrigt så räcker det med en kort scen för att bli handikappad. Eller dö.

mange-9

mange-9
Gick med
6 Apr 2007
Hoj
Det är mycket i livet man inte behöver kolla på, men intresset väcks när man skapar en tråd på sporthoj. Eller på Internet överhuvudtaget. Då är det inte längre endast en film för dig och dina polare, utan en för hela världen att se. Är du allvarlig när du snackar om min körning eller är det ironi? fatta inte..

Ja givetvis. Men det är ju tur alla fall att några lägger upp filmer..här.hur kul vore det om ingen gjorde det? Självklart behöver du inte gilla den alla har olika smak såklart.. Men jag gillar inte dina kaxiga utryck som när du kallar folk för "hjärndöda" "uppmärksamhetskåta" åså vidare..det kan du bespara för dig själv välj andra utryck! Om jag menar allvar? frågan va väl om du menade allvar eftersom det lät på ditt första inlägg att vi sög på att köra. Därför vart jag nyfiken om du kanske va mycket bättre..Kritiserar man folk borde man ju ha nått bättre själv att framföra...tycker vi avslutar den här diskussionen nu.
Nog om detta ..ut och åk hoj istället.:tummenupp

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
haha okey vi får slipa bort dom=)
den ena corvetten är väl inte gammal? en C6 a med ca 550hk kan jag skvallra om. En vanlig porche är väl inte heller så super kul?
Aja i sommar kommer de bli M5 a me 600 kusar med alla fall=)

Hehe, nejdå, inge fel med Corvetter, speciellt inte dom senaste åren.
M5 med 600 ponnys låter inte det minsta fel :yoparty (stackars däck hehe)

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Hoj
Motard
Ja givetvis. Men det är ju tur alla fall att några lägger upp filmer..här.hur kul vore det om ingen gjorde det? Självklart behöver du inte gilla den alla har olika smak såklart.. Men jag gillar inte dina kaxiga utryck som när du kallar folk för "hjärndöda" "uppmärksamhetskåta" åså vidare..det kan du bespara för dig själv välj andra utryck! Om jag menar allvar? frågan va väl om du menade allvar eftersom det lät på ditt första inlägg att vi sög på att köra. Därför vart jag nyfiken om du kanske va mycket bättre..Kritiserar man folk borde man ju ha nått bättre själv att framföra...tycker vi avslutar den här diskussionen nu.
Nog om detta ..ut och åk hoj istället.:tummenupp

Du kanske missuppfatta, jag har inte snackat om körteknik, om du läser mitt första inlägg igen så påpekade jag endast sättet ni kör på allmänna vägar men ändå skyltar med vem som är vem genom att visa ansikte och nick på varje person. Om du är nyfiken så kan du gärna kolla in mina filmer i garaget, som jag lagt upp på tidigare trådar. Ja vi kan gärna avsluta den här "diskussionen".

Jag har åkt hoj hela dagen kom precis hem! :tummenupp

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Riktigt bra film 10/10 du lyckas verkligen peppa mig inför sommarn :tummenupp

PS, naturligtvis förbjud motorcyklar, alkohol, bär hjälm hela tiden och håll er under 70 på alla hjul (helst stödhjul på) och gasa endast på bana nån gång om året :rolleyes:

Last edited:

mange-9

mange-9
Gick med
6 Apr 2007
Hoj
jag får flashbacks av eran film :rofl

[YOUTUBE-ID]cEzQNYjD2Gk[/YOUTUBE-ID]

hahahahaha JA då hoppas ja du förstår ironin i fimen=)

Riktigt bra film 10/10 du lyckas verkligen peppa mig inför sommarn :tummenupp

PS, naturligtvis förbjud motorcyklar, alkohol, bär hjälm hela tiden och håll er under 70 på alla hjul (helst stödhjul på) och gasa endast på bana nån gång om året :rolleyes:

tack=)
Ja det är ju det som är meningen med filmen=)

Last edited:

p2p

If you snooze, You loose.....
Gick med
20 Jul 2008
Hoj
Ktm 690 smc
Riktigt najs najs film precis min typ lagom blandningen av mc krök brudar och galna upptåg era stheekare :p

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...