Delito skrev:2085561Hej hej
philsson skrev:2104070Grattis till den fina hojen.
Delito skrev:2128153Tackar Tackar de är nog den underbarste hojjen jag har kört .. Tackar gud att jag inte gick och köpte en Ktm
Delito skrev:2128153Tackar Tackar de är nog den underbarste hojjen jag har kört .. Tackar gud att jag inte gick och köpte en Ktm
mikael n skrev:2128182Jag förstår att du är glad över det, men har du inte provkört eller blivit omkörd av en XR 650 ?
eppe skrev:2128208gick åxå o blev med husa i vintras efter ett par sporthojar och ja måste säga att draåthelvete va skoj de e svårt o snacka bort 1023:- hel/hel
Tyvärr så e de nog som me alla (roliga) hojar. De beror på om försäkringsgubben har fått skita ifred, om kaffet va lagom varmt, klarat sig undan o få stryk av kärringen innan jobbet osv osvlassnig skrev:2128558Ursäkta mig, tänkte nu låna tråden...
Jag funderade på det här med just husaberg som är sådana brutala hojar. Vissa säger att det kostar inte bara skjortan, utan hela garderoben att försäkra dem medan vissa kommer undan med någon tusenlapp... hur går det ihop??
Jag är själv sugen på att ta mc-kort och köpa motard så jag vill verkligen veta, tack på förhand för svar och tack för lån av tråden!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |