Ny Husa ägare på sporthoj

mikael n

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
VTR SP1 GSXR1000 K6
Delito skrev:
2128153 Tackar Tackar de är nog den underbarste hojjen jag har kört .. Tackar gud att jag inte gick och köpte en Ktm :)

Jag förstår att du är glad över det, men har du inte provkört eller blivit omkörd av en XR 650 ?

:tummenupp

Delito

Gick med
28 Mar 2006
Hoj
R1-07
mikael n skrev:
2128182 Jag förstår att du är glad över det, men har du inte provkört eller blivit omkörd av en XR 650 ?

:tummenupp

Yeas jag har provkört XR650 ganska ok cykel ,fast har aldrig blivit omkörd av en :hihi

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
gick åxå o blev med husa i vintras efter ett par sporthojar och ja måste säga att draåthelvete va skoj de e :) svårt o snacka bort 1023:- hel/hel :yoparty

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.

unknownuser

Student
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
---
eppe skrev:
2128208 gick åxå o blev med husa i vintras efter ett par sporthojar och ja måste säga att draåthelvete va skoj de e :) svårt o snacka bort 1023:- hel/hel :yoparty

Ursäkta mig, tänkte nu låna tråden...

Jag funderade på det här med just husaberg som är sådana brutala hojar. Vissa säger att det kostar inte bara skjortan, utan hela garderoben att försäkra dem medan vissa kommer undan med någon tusenlapp... hur går det ihop??
Jag är själv sugen på att ta mc-kort och köpa motard så jag vill verkligen veta, tack på förhand för svar och tack för lån av tråden! :) :pannkyss

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
lassnig skrev:
2128558 Ursäkta mig, tänkte nu låna tråden...

Jag funderade på det här med just husaberg som är sådana brutala hojar. Vissa säger att det kostar inte bara skjortan, utan hela garderoben att försäkra dem medan vissa kommer undan med någon tusenlapp... hur går det ihop??
Jag är själv sugen på att ta mc-kort och köpa motard så jag vill verkligen veta, tack på förhand för svar och tack för lån av tråden! :) :pannkyss
Tyvärr så e de nog som me alla (roliga) hojar. De beror på om försäkringsgubben har fått skita ifred, om kaffet va lagom varmt, klarat sig undan o få stryk av kärringen innan jobbet osv osv
I O-hamn är vi 8-10 st i samma ålder +- nåt år som åker Husaberg 650. Alla har olika premier. Enda sättet är nog att ta ett regnr o kolla på dig. Kan iaf varmt rekomendera SM, de enda jag saknar från sporthojär den höga farten. Tukta kurvor kan man göra ändå bara o åka på mindre vägar :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...