Ny i gemenskapen

brandiz

Knarkar mil
Gick med
7 May 2013
Hoj
GSX-R750 2010, Daytona 675R 2012
Har äntligen förverkligat min dröm om att åka på två hjul ute på vägarna, är helt ny in i mc världen och jag blir så himla glad när man är ute och åker och alla motorcyklister hälsar på varandera! :lol

Vill egentligen bara säga hej till alla och hoppas att vi ses på mc träff eller ban-dag någonstans!

Hälsningar från en väldigt lycklig mc ägare!:hihi

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Brandiz, du har stavat fel, det stavas Bandit. Men du kommer säkert att stormtrivas här bland alla analfabeter och annat pack med skriv -och lässvårigheter, undertecknad medräknad.

Alingsås? Då måste du köra till Vårgårda, ta 42:an mot Borås men sväng in på 182:an mot Annelund. Där har du 18 km kurvor av världsklass där din hoj kommer till sin rätt :tummenupp

brandiz

Knarkar mil
Gick med
7 May 2013
Hoj
GSX-R750 2010, Daytona 675R 2012
haha tack så mycket!

Brandiz, du har stavat fel, det stavas Bandit. Men du kommer säkert att stormtrivas här bland alla analfabeter och annat pack med skriv -och lässvårigheter, undertecknad medräknad.

Alingsås? Då måste du köra till Vårgårda, ta 42:an mot Borås men sväng in på 182:an mot Annelund. Där har du 18 km kurvor av världsklass där din hoj kommer till sin rätt :tummenupp

just den vägen har jag faktiskt planerat att åka på så fort jag får lite sol över mig så vägarna är torra och fina!
Pratade med en föråldrad motorcyklist som rekommenderade den vägen men att jag skulle se upp för en bonde som hällde ut skit på vägarna! :hihi

Har ungefär tre väderstationer framför mig och kollar timma för timma för att så snabbt som möjligt plocka ut hojen och köra "bara" lite till! :D

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
Hej och välkommen! :hej

Snygg hjälm! Ser ut som min El Capitan. :tummenupp

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...