Roligt med någon från stan! Har du tävlat något tidigare år?
Kan ju vara kul att prata med någon som har lite erfarenhet,
Ska nog rätta lite av det jag skrev i förra kommentaren..
Förra året var i år(har redan gått vidare till 2013) hehe.. taggad som f*n körde jag bara ett halvt flygande på smfinalen innan jag gjorde bort mig i snabbvänstern efter hårnålen och fick bita i gräset.. efter ca 2 månader uppehåll från banan kanske man inte ska gå på och skrämma skiten ur sig direkt.
har skrivit om praktfiaskot i "Lakritsremsan MC" gruppdelen av forumet.
2011 körde jag båda tävlingarna på gelleråsen och jag krascha inte en enda gång det året. 2012 gick ut med stort självförtroende som smulades sönder bit för bit... summa i år är blev 4 krascher varav 2 i SM finalen, andra var på ut varvet med kalla däck och en massa skit på hojjen och första vänstern i esset försvann den bara och då var det slutkört.
3 kraschar och brukbar hoj, dock en skrotad hjälm. Hade dock köpt på mig 2 extra på funbikes konkursrea så... 4:e sluta med en rullning och en massa saker som gick sönder.
2013 ska jag köra en kawa zx10-r 2011 får se hur det slutar, kommer iaf fall kosta en jäkla massa däck vilket det även kommer göra för dig om du vill köra snabbt.
Sedan har du NeonMan här på forumet också han är från stan... och han är snabbare än mig.
Boka in dig på Seva Racing dagen där kommer både neonmannen och jag vara.