Video Ny idiotvideo från mig, Fler än jag som har detta problem?

Cire

Ny medlem
Gick med
2 May 2016
Ort
Bromma
Hoj
15 Kawasaki Versys
Kanske ta bort kameran för du verkar ju vilja lägga upp videos för att vara cool :)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Utan att peka för mycket finger, läs trådarna i Minneslunden. De två nedan gäller hojbröder till mig och många andra. Om du inte bryr dig om dig själv, tänk på dina nära och kära.

Varje gång jag hör Ozzy, Mama I am coming home, så minns jag Röris begravning och stooffe tänker jag på då och då när det pratas hojåkning. 18 år, en fin dag för hojåkning, ett vrid på rullen och en vänstersvängande bil och sen var det över. Läs stooffes mammas saknad efter sin son, läs Bandittjejs inlägg om saknaden efter sin sambo och ställ dig sen framför spegeln varje gång du drar på dig hjälmen och tänk "det finns folk som vill se mig komma hem igen".

https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?157701-stooffe/page5
https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?155754-Röris

edit: detta hände för 10 år sen och jag minns det fortfarande som om det var nyss det hände.
 
Last edited:

mrf

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2012
Ort
tanum
Hoj
08 CBR 1000 RR
Tack för kommentarerna och ni som förstår.
Tänkte lägga lite klarhet bakom klippet. Namnet och bilden på videon är en clickbait, jag söker views. Och det jag menar med att jag inte vet om jag klarar av det är inte om JAG klarar av det utan om HOJEN klarar det då det är en liten 125cc som inte har så mycket kraft, hade detta vart 600cc så hade detta inte vart så speciellt men 125:an ligger på gränsen på vad den klarar av.
Men Falkenberg är så sällan man kan köra på, hur gör man när man vill gasa på och det är veckor kvar tills Falkenberg?
Kraften brukar inte vara begränsningen när man talar om tokkörning.. kanske mera relevant med ramstyvhet, bromsar, däck, fjädring, styrdämpare osv.. kan allt vara roligt att plåga lite "svagare" hojar med ????
Men om jag ser till migsjälv så är det kanske allra mest bedömningar och körförmåga/vana hos föraren av hojen som inverkar på körningen.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
 

iceice

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
Honda Firestorm, Triumph Daytona 650, Aprilia RS 125
Om man tycker att 123 km/h är "EXTREMLY DANGEROUS"; då är man en:rullandeu
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top