Ny info A-torp

CA

Team Krypton-Superbike rockar!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA CBR 1000RR
Senaste fran A-torp... e att Swedie.. hmmmm... Japp han har klotat i opeln!! Allt e bra med honom som tur e, men hojen fick sig en lite resa!! Annars e allt bra, lite regn hela tiden sånt där störande skit så man varken kan åka på slicks eller regn däck!!! :huvet

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
CA skrev:
Senaste fran A-torp... e att Swedie.. hmmmm... Japp han har klotat i opeln!! Allt e bra med honom som tur e, men hojen fick sig en lite resa!! Annars e allt bra, lite regn hela tiden sånt där störande skit så man varken kan åka på slicks eller regn däck!!! :huvet

Oh shit :3freak

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Ojdå... Blir kanske lite mer meka än vad jag hade tänkt mig då. Ungefär hur skadad är hojen? Går den att laga tills imorgon?

CA

Team Krypton-Superbike rockar!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA CBR 1000RR
Fick infon av Cliff.. Och han sa att kåpor och bakram va bra trasigt!! Men dom håller på att gå över hojen nu!

McB skrev:
Ojdå... Blir kanske lite mer meka än vad jag hade tänkt mig då. Ungefär hur skadad är hojen? Går den att laga tills imorgon?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
CA skrev:
Fick infon av Cliff.. Och han sa att kåpor och bakram va bra trasigt!! Men dom håller på att gå över hojen nu!

Hmm.... Okej, tack. Får ta och slå Swedie en signal.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Hoppsan, Opeln kan jag tänka mig är inte så snäll mot hojarna. Den är så hårt bankad att hojar som åker utanför asfalten borde få sig en liten flygtur om det är en lowsider d v s. Om det är en highsider han gjort har han gjort en Fürstenhof, right?

Last edited:

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Teddy skrev:
Hoppsan, Opeln kan jag tänka mig är inte så snäll mot hojarna. Den är så hårt bankad att hojar som åker utanför asfalten borde få sig en liten flygtur om det är en lowsider d v s. Om det är en highsider han gjort har han gjort en Gohstrider, right?

En Ghostrider? :confused:

Teddy

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Eh...det blev lite fel. Jag menade Fürstenhof. Deras namn låter så lika att jag förväxlar dem hela tiden. Jag förstod det som att det var i utgången av Opeln som Patrik highsidade förra året och satte punkt för sin återupplivade RR-karriär.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Hoppas det går bra med honom då. Trodde han skulle vara snabb och inte bara krascha... :tungan

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jösses va Sweedie tar i, nu får han lugna sig litet, man vinner inga lopp i bollhavet, hoppas att han kan starta på söndag.

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Swedie å Grusfylld leker i LECA-havet??? :rofl

Skämt åsido hoppas han och hojen inte blev allt för sönderslagna.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Pratade precis med Swedie, och tydligen kommer hojen att vara fixad innan sista passet kl. 17. En ny bakram är på väg, genom Xenos försorg. Han verkade vara vid gott mod i alla fall.

Therudeboy

Guest
Hörde att det var en tjej som klotade i slutet på flygrakan, ställde sig upp och blev påkörd av nästa hoj som kom? Någon som kan berätta mer om det?

Teddy

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Sen ladade det ett ufo mitt i depån. Fan, det här håller på att spåra ur. Ingen vet, alla gissar.

Therudeboy

Guest
Teddy skrev:
Sen ladade det ett ufo mitt i depån. Fan, det här håller på att spåra ur. Ingen vet, alla gissar.

Menar du mig så såg jag ambulansen, pratade med en fd.arbetskamrat som stog på just den posteringen. Men jag ville ha det bekräftat bara och sett hur den gått med personen ifråga.

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Vet någon här vart man kan få tag på seriösa nyheter på vad som händer på Anderstorp? :va Typ varvtider mm?

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa