Nyteknik
Bannad
Therudeboy skrev:Hörde att det var en tjej som klotade i slutet på flygrakan, ställde sig upp och blev påkörd av nästa hoj som kom?
Det lät inget vidare alls...
Therudeboy skrev:Hörde att det var en tjej som klotade i slutet på flygrakan, ställde sig upp och blev påkörd av nästa hoj som kom?
Nyteknik skrev:Det lät inget vidare alls...![]()
Therudeboy skrev:Hörde att det var en tjej som klotade i slutet på flygrakan, ställde sig upp och blev påkörd av nästa hoj som kom? Någon som kan berätta mer om det?
Chrille skrev:Sara i NSB körde omkull och när hon reste sig kom nästa hoj/förare och tog henne i ryggen. Ingen större fara tydligen eftersom det var Sara som berättade det för syrran när hon lånade sån där värktablett-salva.
Trovärdigare än så får ni det inte av någon utan att prata med de delaktiga.
Chrille skrev:Sara i NSB körde omkull och när hon reste sig kom nästa hoj/förare och tog henne i ryggen. Ingen större fara tydligen eftersom det var Sara som berättade det för syrran när hon lånade sån där värktablett-salva.
Trovärdigare än så får ni det inte av någon utan att prata med de delaktiga.
Den hojen kommer inte att köra NSB på flera säsonger med Chrille vid styretPeno skrev:Och den här gången var inte Killersukkan inblandad. Hoppas i allafall att DEN förbannelsen har brutits härmed, och att det inte är någon fara med Sara.
Sedis skrev:Jag ska till Anderstorp imorgon. Någon som har tips på vars som det är bäst att stå när man ska kolla? Har aldrig varit där.
Sedis
Ravetrancer skrev:Ang Svidi så står han just nu o mekar i regnet mellan 2 bilar då han inte har nåt tält. Hörde att han fått köpa ny bakram, huvudram och sving till hojen. Dyyyyrt usch.
Han hade kört på 1,48 tror jag det var eller 1,47 nåt sånt var det iaf.
det var det jag hörde, Ram, sving, bakram....låter dyrt iafNyteknik skrev:Ny ram och sving?!![]()
![]()
![]()
Ravetrancer skrev:det var det jag hörde, Ram, sving, bakram....låter dyrt iaf![]()
Jag bara återberättar vad jag har hört inget mer inget mindre. Källan finns på plats på Anderstorp. Kanske har Svidi upptäckt att huvudramen vart dålig efter att han pratat med dig????Geiger skrev:Jösses vilket skitsnack. Bara bakramen sa han till mig iaf.
No1 skrev:Pratade precis med Swedie och fick då veta att han köpt ny RAM, BAKRAM samt SVING!!!
No1...
Baaaaah din babblareGeiger skrev:Jösses vilket skitsnack. Bara bakramen sa han till mig iaf.
ja fan va surt asså, mycket flis går det åt där.....men kanske lika bra o ha nya grejer om han ändå tyckt att den vart lite konstig. Min källa tippade iaf att han skulle bli klar till idag så han kunde köra. Vi hoppas på det, skall iaf bli kul o se han imorgon om han nu kvalar inBj.O.rn skrev:Jösses! Vilken bra början!Har iofs för mig att han grunnade på om ramen var riktigt frisk redan innan han körde upp för licens.. Nu var det kanske ingen tvekan eller åsså ett paketpris.. Jag är inte avis..
/B
fan, det var ju grymt, det e vad en halv ram kostar juhNo1 skrev:Han fick ett kanon pris, 8000kr totti...
No1...
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli