Ny Kawaägare

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
Kawasaki ZX12R, 1427 PSB. Honda CRF 450 R
Jaha!
Det var så lätt att kvala in..
Gällde bara att vara först till Pedda :banana
Yes, du ska vara jäkligt snäll i speakerbåset mot en stackare som redan känner pressen att leva upp till något en "stjärnpilot" har åkt med hojen.
Yes, på harley verkar allt komma först.. Vad det nu kan bero på..:tummenupp

Mm, vem fasen är inte nyfiken på vad som ska hamna i garaget i Sigtuna. Blir nog en snabb Suzuki :D

Hur svårt kan det va'... 16, då är du ju inkvalad :näsblod

Ett "Stort Grattis" till nya hojen.

<reklam>
Missa inte att HarleyDrags.com nog var först ut med den här nyheten då det begav sig. Oavsett "Harley" i namnet så är all input, output och feedback välkommet i alla kategorier runt dragbike-racing. Redaktör'n där har bl.a. kört crew på Pro Stock Suzukis i ett par år nu. EM-guld 2008 och EM-silver nu i år.
</reklam>

Lovar att vara snäll 2010. Som speaker brukar iallafall inte jag hänga upp mig på "arvet" om man säger. Det som gäller är utvecklingen av alla nya ekipage, typ att följa Peter Svensson i Pro Street Bike har varit mycket trevligt från en speaker-synpunkt.

Ser fram mot nästa säsong och den här nya Kawasaki-konstellationen hjälper definitivt till i intresset.

Väntar bara på nästa tillkännagivande...

Dragbiker

Dragbiker
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
ZX-14 Turbo
Tjena Patrik!

Ok # 16 nästa säsong:va Den siffran kommer du inte behöva ha på hojjen mer än en säsong :tungan

Jag tycker det är skit kul att en kille med ett sånt brinnande intresse för dragracing nu ger sig in i vår fantastiska klass.. jag om någon håller tummarna för dig... Cykeln är helt fantastisk att köra och riktigt fin att se på.

Förhoppningsvis presenterar jag min nya hoj under nästa vecka när allt är klart, Och detta blir givetvis på www.Harleydrags.com och vår blogg www.Holeshotdragbiketeam.blogspot.com

Håll utkik!

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
Hm..
Tycker jag känner igen den där "avataren" :D, Borde du inte ha en bild på din egna hoj istället? :D

Jaha, nästa vecka så kommer alltså tillkännagivandet av nya Suzukin! :tungan

Vi får väl se om jag har någon hoj att åka med i sommar, ska ju börja riva ur motor själv i helgen... Är väl risk man aldrig får ihop den igen:va

Tjena Patrik!

Ok # 16 nästa säsong:va Den siffran kommer du inte behöva ha på hojjen mer än en säsong :tungan

Jag tycker det är skit kul att en kille med ett sånt brinnande intresse för dragracing nu ger sig in i vår fantastiska klass.. jag om någon håller tummarna för dig... Cykeln är helt fantastisk att köra och riktigt fin att se på.

Förhoppningsvis presenterar jag min nya hoj under nästa vecka när allt är klart, Och detta blir givetvis på www.Harleydrags.com och vår blogg www.Holeshotdragbiketeam.blogspot.com

Håll utkik!

Dragbiker

Dragbiker
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
ZX-14 Turbo
Ok blir det matte som renoverar motorn åt dig? Suzuki kawasaki yamaha eller kanske en HD vi får väl se vilken klass och hoj jag ska åka med...:banana

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
Buell kan väl vara nåt nu kanske? :)

Ja, Matte ska förhoppningsvis ta sig en liten liten titt i motorn när och om han får lite tid över och när och om jag fått ur motorn..:)

Ok blir det matte som renoverar motorn åt dig? Suzuki kawasaki yamaha eller kanske en HD vi får väl se vilken klass och hoj jag ska åka med...:banana

Last edited:
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...