Linda`n skrev:Hej. på er alla.
Sitter här och sörjer för imorgon åker bågen in i vinterdvalan
Linda`n skrev:Hej. på er alla.
glenoyne skrev:Välkommen hit!!
Varför ställa in hojen redan??
MVH Martin
Linda`n skrev:Jo, jag hinner inte köra mer än kanske som bäst en "snabbis" 1-2ggr/veckan, och eftersom premien ligger på nästan 1,500:-/mån så är det inte så kul och inte kunna använda hojjen oftare!!! Tyvärr det är ju så KUL
Linda`n skrev:Jo, jag hinner inte köra mer än kanske som bäst en "snabbis" 1-2ggr/veckan, och eftersom premien ligger på nästan 1,500:-/mån så är det inte så kul och inte kunna använda hojjen oftare!!! Tyvärr det är ju så KUL
vad sägs om jobba!!!! (suck) men, men, vädergudarna verkar vara på bra humör, så ska försöka att pressa några timmar till imorgon.kungko skrev:vad kan man göra så mycke att man inte har tid...?
Linda`n skrev:vad sägs om jobba!!!! (suck) men, men, vädergudarna verkar vara på bra humör, så ska försöka att pressa några timmar till imorgon.
Just det ang vinterdvala... hur gör ni med hojjarna?
Ta ur batteriet tänker jag ju göra, men i övrigt är det överkurs med att tömma ur soppan ur tanken, flottörhusen och hälla i olja i cylindrar?
WHY????Linda`n skrev:Hej. på er alla.
2fast4hjo skrev:1500/mån, vilken årsmodell har du på r6:an , ålder frågar man inte om
(betalar 8000 hel/hel/år gsxr 1000 01 o 4500 för sv 05:a, 3000 i självrisk)
Släng gärna upp en bild på hojen
Linda`n skrev:vad sägs om jobba!!!! (suck) men, men, vädergudarna verkar vara på bra humör, så ska försöka att pressa några timmar till imorgon.
Just det ang vinterdvala... hur gör ni med hojjarna?
Ta ur batteriet tänker jag ju göra, men i övrigt är det överkurs med att tömma ur soppan ur tanken, flottörhusen och hälla i olja i cylindrar?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|