Ny lady på forumet! :)

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Luleå/Oslo
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Hatar såna här trådar :huvet
 

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
Hatar såna här trådar :huvet

Fick du inte skriva nån själv?

Det är ju bra att folk presenterar sig så man vet att dom finns innan dom ploppar upp i nån tråd.

O så kan ni "proffs" hålla koll på vilka som är nya och kanske inte riktigt är vana vid jargongen här inne.
 

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Luleå/Oslo
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Fick du inte skriva nån själv?

Det är ju bra att folk presenterar sig så man vet att dom finns innan dom ploppar upp i nån tråd.

O så kan ni "proffs" hålla koll på vilka som är nya och kanske inte riktigt är vana vid jargongen här inne.

Varför skulle jag vilja :huvet

Ja, jättebra... så man vet att dom finns innan dom ploppar upp i nån tråd.
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Väkommen och kör hårt !!
 

mustafas_inn

Sedighi
Gick med
17 Jan 2006
Ort
Stockholm
Hoj
1098 i framtiden
Omöjligt, jag kör ALLTID den på krogen och det funkar ALDRIG så vi kan ju helt klart utesluta att hitler låg bakom 9/11


då gör du u helt fel min teoristämmer frågar du 100 tjejer på krogen strax innan stägning så kan jsg garantera att minst 5 kómmer vilja ta med dig hem.. fan tejjer fiunkar väl precis som killar de blir kåta oxå o vill oxå få ragg precis som du.... Fortsätt kämpa o fråga fler brudar vad e värsat som sker max en örfil bara gå vidare sen
 

söt

Naggande god
Gick med
2 Mar 2011
Ort
Stockholm
Hoj
KTM Superduke R - 10
Du är söt & nyfiken, ser ut som ett fat bakelser, har ingen hoj, &..du vill lära dig allt, stämmer det? :tummenupp
Japp :tummenupp

Välkommen :tummenupp Härligt med fler tjejer på bågar!

Ber om ursäkt för min spydiga kommentar i min tråd för en stund sedan. Vet inte hur du tolkade den men menade inget illa :)

syns på vägarna i sommar!
:krama Gör inget. Du vill bara ligga va? :arsele

När? var? :banana

Här borrar vi en del också....
:yoparty

Tack alla! Man känner sig välkommen! :krama :hoppa

Känns som det här är ett roligt forum och jag ser fram emot våren. Nu ska det bara spanas efter en hoj och en liten detalj till...jag ska ta kortet oxå. Fast jag har varit busig och körde endel redan med min kille. Eller nu är han ex förvisso och vi har ingen mer kontakt så nu får jag klara mig själv. Så nu ska jag lära mig allt! :banana
 
Last edited:

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Ort
Uppsala
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
Välkommen!
 

elles

Blådåre
Gick med
12 Sep 2008
Ort
.
Hoj
.
nu har hon berättat att hon är singel och behöver hjälp med kortet.. bara att ni kör hårt:yoparty
 

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Ort
Uppsala
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
nu har hon berättat att hon är singel och behöver hjälp med kortet.. bara att ni kör hårt:yoparty

Haha jag tänkte säga samma sak men lämnade det oberört:tungan
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
Du är söt & nyfiken, ser ut som ett fat bakelser, har ingen hoj, &..du vill lära dig allt, stämmer det? :tummenupp

Det är ju en uppenbar fälla. När du väl står där och plingar på dörren så är det bisexuella Bosse 65 år som välkomnar dig in. :gnissla
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top