kenniestarfight skrev:2217150står att den ska göra 65 knop, men jag får nog mäta upp den med gps:en.
Sen e de bara hålla i så länge de går.
Jag badar inte äns i grekland, så de e våtdräkt som gäller. e inte så farligt kallt då..
kenniestarfight skrev:2221134Jahopp, då va men ute o provkörde idag då. Helt jäfla vild maskin
Kan säga att om man ligger i 45 knop o hoppar på någons svall så flyger man långt.. riktigt långt.., eller rättare sagt lite för långt. Undrar hur långt man flyger när man kör i 65.. Årets första dopp då
Rekomenderar denna denna leksak starkt.
Mycke nöje!!
kenniestarfight skrev:Mycke nöje!!
Empa skrev:2217127Tufft, ser himla kul ut det där, synd bara att temperaturen i vattnet inte är ok förräns i Augusti.
Modify skrev:2221434Var du tvungen att skriva det Kollade lite på en sådan för ett tag sedan men har tyvärr ingen möjlighet att förvara en trailer på ett bra ställe så inköp sket sig
kenniestarfight skrev:2217119Ingen hoj dock, men ack en så rolig leksak. Köpte den igår, hämtas i mon.
Sea doo RXT 215 kompressormatade hästar
65 knop...
p.grip skrev:2222158Dom där är riktigt jävla roliga, jag provkörde en under en dag förra sommaren, dock den 3? sitsiga som heter nån anna bokstavskombination.
Enda tråkiga då var att det var alldeles för lungt vatten så några större flygturer blev det inte tal om.
Men man kan ju säga att det ska till mycket båt för att match prestandan på dem.
Vad ska du göra i vattnet???Empa skrev:2217127Tufft, ser himla kul ut det där, synd bara att temperaturen i vattnet inte är ok förräns i Augusti.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|