Ny leksak

WerPa

Cool?
Gick med
17 Sep 2004
Hoj
Gas Gas
WTF e ni inte läskunniga lr? "faktiskt" erkänner jag men vaffan.

men de står fan inte plioritera. de står prIoritera med ett stort I för att poängtera att han stava fel där.

Skyll på det. Du stavade fel..:pannkyss

Jag e kass på å stava, så klaga inte..:arsele

cybertron

IT-Tekniker, pappa och mc-knutte
Gick med
31 Mar 2006
Hoj
Yamaha TT600S -93, TMS 200cc -07 DÖD ,TZR 125cc -87, Yamaha XS 400cc -82 (såld)
jag stava ju inte ens fel. står prIoritera. ett stort i. inte plioritera lr vaffan folk nu säger. lär er läsa:pannkyss

[stavningspolis läge = På ]

hehe, jag kan också vara stavningspolis :D. det heter: "Jag stavar inte ens fel. Det står prioritera, med ett stort i och inte plioritera eller vad folk nu skriver. Lär er läsa :pannkyss."

Så skulle det sett ut om du skulle skrivit korrekt, och detta gäller de flesta på forumet. Detta gäller inte bara 125cc forumet, utan ett väldigt stort antal på SH kan inte stava. Jag bryr mig inte om meningsföljd, korrekta meningar eller dylikt därför att det behövs inte på ett internetforum, däremot tycker jag att man borde kunna ta skolan på ett sådant allvar att man lär sig stava och var man använder punkter och kommateringar,
(undantag är förstås dyslektiker som har det svårt nog i af, men dem kämpar!)

Ta skolan på allvar killar och tjejer, det har ni nytta av senare i livet. Tänk så här, ha en sjyst utbildning, då kan ni skaffa er ett bra jobb och därmed får ni bättre lön och kan spendera mer pengar på mc's.

[stavningspolis läge av]

iaf. sjyst leksak ! min son skall få en 50cc när han fyller 3. (fast kommer att strypa den lite...vill ju inte att han kör ihjäl sig!

Wheelie_babe

Guest
haha aa, va på posten innan idag o hämtade en pitpro standard 07a
blev jäkligt nöjd med den! kanske lite onödigt att visa i 125cc klassen men ändå, vill ju bara visa:rolleyes:
lite kassa bilder men ändå nästa gång blir det 125a, o de e snart:)

va haru gjort av din Husa:va :D ?? Idag när du ska hämta 636an får du ta o slänga upp kort tycker ja!!

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring