Tackar för beskrivningen!!!
Nu har jag nått att pilla med till helgen!!! Det blev jälkigt snyggt på din hoj
ty
Så blir det när man använder biltemas produkter. Lägg till 50kr så har du en färg som är uv-beständig (inte blir gul i solen) en färg som inte bli mjuk av värmen och får dina byxer att bli svarta osv.
Får hoppet om att dom ska klara att leverera en produkt som är felfri men det har jag aldrig varit med om. Tycker allt är skit och kan inte förstå att jag ändå är där varanan vecka.
Ser ut som färgen ran ut på slutkonen av ljuddämparen, maskerat dåligt eller är det smuts?
Så till saken köpt inte biltema färg!
Ja frågade här och kollade runt lite här å där innan ja köpte färgen, men fick inget bra svar på nån annan färg då, men om de ser förjävligt ut efter ett tag så antingen lämnar ja den till en polare som kan lacka den på jobbet, (kostar dock mer än ja trodde) eller så försöker ja hitta ett slip-on som passar min, har frågat på fastbike i göteborg å han sa att de inte finns många som passar till 02
dock att ja kunde köpa en cross ljuddämpare, då skulle man tydligen få lite effekt+ ljud
Sen e ja ju medveten om att de inte kommer att hålla i 5 år, men ja gjorde de mest för synens skull, även om ja själv inte tänker på de så mycke så vet man de å den va riktigt skabbig innan (mer än va de syns på bilden)
o nä färgen har inte runnit, de e smuts/sot, såg de när ja tog bort tejpen och trodde me de va färg, men de va de icke!