Det var så lite så.granted79 skrev:Men det e kul att du är lite ironisk när man ställer en seriös fråga!!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var så lite så.granted79 skrev:Men det e kul att du är lite ironisk när man ställer en seriös fråga!!![]()
Esquire skrev:2114896Jag tror att det skulle ha kunnat bli lite problem om loggan sett ut ungefär såhär:
Esquire skrev:2114896Jag tror att det skulle ha kunnat bli lite problem om loggan sett ut ungefär såhär:
David Lundin skrev:2114744Inte fråga om lov: FÅR jag lov? Kan inte tänka mig att de nobbar PiEn..![]()
Jonathan skrev:2114108Men hallå, en MC-klubb ska vara respektingivande och allmänt hård.
Du vet, killar som snusar, kliar sig i skrevet på allmän plats, halsar Jack, spottar och svär häftigt.
En anka är ju bara gullig, inte ens om du skulle göra om den till en mördaranka skulle den bli hård.
Btw; starkt jobbat!![]()
hållundan skrev:2113691Yay. Nu är det bara korvförsäljning och måla klubbstuga som fattas.
![]()
WTF! har du på hjärtat?duckie skrev:2117242wtf???
granted79 skrev:2114640hade inte heller hört talas om det tills i helgen när jag pratade med en kompis som är med i en mc-klubb o han sa att det låg till så!
vet ej om det e likadant där ni bor..... ni behöver ju inte bli upprörda för att jag frågar eller???
Han sa det att ska man ha skrivet mc på ryggen så skulle man söka typ "medlemskap" men hade man bara ett namn var det lugnt!
Men eftersom du blir upprörd för att jag undra hur ni gått till väga så ska jag inte störa dig/er nåt mera PUNGT!
PiEn skrev:2117483WTF! har du på hjärtat?
duckie skrev:2118430Du kan väl för fan inte starta en rubbaduck-mc-klubb!
Du får starta en PiE-klubb eller nåt. Pajklubb. Ärtklubb.
Jag vet! "Ärthjärna mc"!
there can be only one!
Du kan få bli våran president Duckie, känns det bättre då?duckie skrev:2118430Du kan väl för fan inte starta en rubbaduck-mc-klubb!
Du får starta en PiE-klubb eller nåt. Pajklubb. Ärtklubb.
Jag vet! "Ärthjärna mc"!
there can be only one!
GixxerJensa skrev:2118691Du kan få bli våran president Duckie, känns det bättre då?![]()
Kapten Blåskägg skrev:2117498Men vad är det för regel, var i lagen står den?
Intressant fråga men det känns som jag trycker vad fan jag vill på min tröja.
Har du mer info i frågan så vore det kul att höra![]()
GixxerJensa skrev:2118691Du kan få bli våran president Duckie, känns det bättre då?![]()
GuW skrev:2119175Då föreslår jag att du trycker upp en "Hells Angels-Bandidios MC" tröja och åker omkring med, gärna i färgerna rött vitt och blått.
Sen kan du berätta för oss andra om det är någon som har påpekat det mindre lämpliga i att inte fråga först....
GuW skrev:2119175Då föreslår jag att du trycker upp en "Hells Angels-Bandidios MC" tröja och åker omkring med, gärna i färgerna rött vitt och blått.
Sen kan du berätta för oss andra om det är någon som har påpekat det mindre lämpliga i att inte fråga först....
Kapten Blåskägg skrev:2119530Du brukar framstå som hyggligt begåvad så jag tror du inser att jag inte syftade på just HA och Bandidos.
Låt säga att jag och TwinSucker startar "Trånkan Outlaws MC", inte fan skulle jag ringa runt och fråga om lov. Jag trycker väl vad fan jag vill på min tröja.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |