Conrad
Troligen sporthoj.com medlem
Hmm...undrar vad en uppsättning SM-däck kostar?...
Conrad skrev:Hmm...undrar vad en uppsättning SM-däck kostar?...
Poffer skrev:Hoppas du har tur med el-systemet på den...vilket min kompis INTE har haft
V.Andersson skrev:Vad för några fel? Hur låser han sin då? 04an kostar 65 tusen och det enda de hade ändrat var några plastdetaljer enligt återförsäljaren.. Bilder kanske kommer imorgon
Silwer skrev:öh.....jo.......fast kanske inte i 125cc klassen
Zana skrev:Ingen kommer någonsin kunna förklara vittsen med att lägga ut 60lakan på en 125´a motard som man växer ur på kanske ett år eller två....
För 50 får man en 02´a husa för i hela fridens namn.....
Poffer skrev:Hans el-system e ganska mongo. Speciellt baklampan som har funkat några timmar sammanlagt Hastighetsmätaren funkade dom första dagarna, sen la den av oxå. Annars e det en fruktansvärt rolig hoj att äga. Jag lovar det finns ingen roligare landsvägsreggad 125:a att köra!!!
V.Andersson skrev:Just det.. glömde säga det.. Det är en Gasgas..
Poffer skrev:Hoppas du har tur med el-systemet på den...vilket min kompis INTE har haft
Måste man först köra in den självcRoC skrev:Ah, den dagen man köper en sprillans ny hoj..
cRoC skrev:Zana: Har man pengarna så. Man förlorar ju endel på att köpa ny hoj, men så himla farligt är det inte.
Vastrix skrev:Om man måste ha tur med hojen för att den skall funka så är väll något fel lr? Hur mycke service kräver en gas gas förresten?
_Putte_ hur mycket service kräver din gas gas?
V.Andersson skrev:Den går bra.. men den är strypt.. men jag tar bort det efter uppkörningen sen i vår som jag inte hann med i år.. Hur låser du din föresten? hur fort går din på mätaren? har sommarstuga på västkusten men det är långt till sommaren känns det som nu.. Hadet
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |