Ny MC.

V.Andersson

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2003
Hoj
Gasgas SM 125
Poffer skrev:
Hoppas du har tur med el-systemet på den...vilket min kompis INTE har haft :rolleyes:

Vad för några fel? Hur låser han sin då? 04an kostar 65 tusen och det enda de hade ändrat var några plastdetaljer enligt återförsäljaren.. :rolleyes: Bilder kanske kommer imorgon :confused:

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
V.Andersson skrev:
Vad för några fel? Hur låser han sin då? 04an kostar 65 tusen och det enda de hade ändrat var några plastdetaljer enligt återförsäljaren.. :rolleyes: Bilder kanske kommer imorgon :confused:

Hans el-system e ganska mongo. Speciellt baklampan som har funkat några timmar sammanlagt :crash Hastighetsmätaren funkade dom första dagarna, sen la den av oxå. Annars e det en fruktansvärt rolig hoj att äga. Jag lovar det finns ingen roligare landsvägsreggad 125:a att köra!!!

Last edited:

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Sm-hjul menar jag juh! Vad ska jag med däck till?

Det får bli en 450cc enduro när jag blir 20, med sm-hjul...

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Såg en GasGas SM125 (kan möjligtvis ha varit en SM50) utan reg. skylt som wheelade i Vara idag. Kan det ha varit du?

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Ingen kommer någonsin kunna förklara vittsen med att lägga ut 60lakan på en 125´a motard som man växer ur på kanske ett år eller två....

För 50 får man en 02´a husa för i hela fridens namn.....

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
Zana skrev:
Ingen kommer någonsin kunna förklara vittsen med att lägga ut 60lakan på en 125´a motard som man växer ur på kanske ett år eller två....

För 50 får man en 02´a husa för i hela fridens namn.....

För folk med mycket pengar spelar det ingen roll :D . Även dom som sparar ett tag för att kuna köpa en, dom får ju tillbaka en del pengar när dom säljer den ifall den nu är i körbart skick efter en 16årins dagar med den :rock :brynad :öl .

V.Andersson

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2003
Hoj
Gasgas SM 125
Poffer skrev:
Hans el-system e ganska mongo. Speciellt baklampan som har funkat några timmar sammanlagt :crash Hastighetsmätaren funkade dom första dagarna, sen la den av oxå. Annars e det en fruktansvärt rolig hoj att äga. Jag lovar det finns ingen roligare landsvägsreggad 125:a att köra!!!

ok. men el-systemet på min funkade ok.. får se hur länge det håller.. lite trist att min är strypt.. 7 kw.. fast det tror jag iofs inte att det är.. går rätt bra ändå.. men strypningarna åker bort efter att jag har kört upp till våren.. :öl

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Zana: Har man pengarna så. Man förlorar ju endel på att köpa ny hoj, men så himla farligt är det inte.

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Men man förlorar lika mycket som en uppsättning feeta fälgar kostar bara genom att rulla hem hojen till garaget... Helt ofattbart i mina ögon...

_Putte_

Isaac
Gick med
5 May 2003
Hoj
CBR 600 RR -07
Gas Gas SM 125cc

V.Andersson skrev:
Just det.. glömde säga det.. Det är en Gasgas.. :whip

tjena!!
Går hojen bra eller?? har en likadan, helt underbar!!
Vi får träffas någon gång jag bor i Uddevalla.. De är inte så långt
Jag hoppas att du kör ostrypt! Annar är de inte lika roligt...
Jag antar att du längtar till sommaren de gör vi alla

GAS GAS SM HÄRSKAR!!!!!!

\\ Patrik

V.Andersson

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2003
Hoj
Gasgas SM 125
Den går bra.. men den är strypt.. men jag tar bort det efter uppkörningen sen i vår som jag inte hann med i år.. Hur låser du din föresten? hur fort går din på mätaren? har sommarstuga på västkusten men det är långt till sommaren känns det som nu.. Hadet

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
Poffer skrev:
Hoppas du har tur med el-systemet på den...vilket min kompis INTE har haft :rolleyes:

Om man måste ha tur med hojen för att den skall funka så är väll något fel lr? Hur mycke service kräver en gas gas förresten?

_Putte_ hur mycket service kräver din gas gas?

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
cRoC skrev:
Zana: Har man pengarna så. Man förlorar ju endel på att köpa ny hoj, men så himla farligt är det inte.

nej "bara" en sisodär 10 15 tusen men det är lunkt eller?

en underbar skapelse men föööööör dyr.

man kan göra anat för pengarna :öl

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Vastrix skrev:
Om man måste ha tur med hojen för att den skall funka så är väll något fel lr? Hur mycke service kräver en gas gas förresten?

_Putte_ hur mycket service kräver din gas gas?

jojo, vet inte om det var min Patrik som hade otur eller om det är ett allmänt fel på dom. Får väl hoppas att det bara var Patrik som problem :)

_Putte_

Isaac
Gick med
5 May 2003
Hoj
CBR 600 RR -07
V.Andersson skrev:
Den går bra.. men den är strypt.. men jag tar bort det efter uppkörningen sen i vår som jag inte hann med i år.. Hur låser du din föresten? hur fort går din på mätaren? har sommarstuga på västkusten men det är långt till sommaren känns det som nu.. Hadet

Tjena!
Jag ett skivbroms lås bara :rodnar men de räcker... När min va strypt så stog mätaren på ca 120 km\h men den gjorde kanske 105 km\h... Nu gör den ca 140... Var har du sommar stugan då???

\\Patrik

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...