"Ny" medlem. kanske dax att säga hej...? :P

mandarin

Medlem
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
Yamaha mt 07 moto cage -14
brukar det inte vara så här städat? har jag fått en skev uppfattning av detta forum....? :3freak

mojja83

Guest
Välkommen till forumet & till TPL! :tummenupp

@Mojja, missbrukas det där kommer det oxå ryka. Så försök att inte använda det för mycket. ;) Eloge till resten som håller sig städade! Duktiga ni är gubbar! :krama

Resten av grabbarna får en eloge och jag får skäll som vanligt stod det inte något om personliga påhopp i forumsreglerna:mattias:fatta!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
brukar det inte vara så här städat? har jag fått en skev uppfattning av detta forum....? :3freak

I denna del av forumet ska det vara städat, MEN när forumet består av 98% av småpojkar så brukar det lätt koka över i vissa delar av pannbenet på dom när det kommer en ny hona. :) Resten av forumet får man besöka på egen risk. :D :D Men eftersom du surfat runt här i 1 år så känner du till jargongen på forumet, och börjar du skriva lite mer lär du garanterat få smaka på unghingstarna (för det är alla på forumet). O nu menar jag inte ordagrant smaka på, utan vad de skriver för skit. ( Förklarar för det är garanterat nån som kommer nappa på det) :hihi

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Resten av grabbarna får en eloge och jag får skäll som vanligt stod det inte något om personliga påhopp i forumsreglerna:mattias:fatta!

Om jag utesluter dig är det väl inte ett personligt påhopp. Jag bara ignorera att räkna med dig. ;)

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
har en liten funderare bara angående forumet... varför visas det inte att någon har svarat på min tråd? jag får ett mail varje gång bara....

Häpåre,

Du får helt enkelt klicka på "visa svar" till höger i menyn, bredvid kuvertet som förmodligen blinkar hej vilt. Tjejernas gör visst det hela tiden, men du kan ha skitit bort den chansen genom att proklamera "Sam Boskap".

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
I denna del av forumet ska det vara städat, MEN när forumet består av 98% av småpojkar så brukar det lätt koka över i vissa delar av pannbenet på dom när det kommer en ny hona. :) Resten av forumet får man besöka på egen risk. :D :D Men eftersom du surfat runt här i 1 år så känner du till jargongen på forumet, och börjar du skriva lite mer lär du garanterat få smaka på unghingstarna (för det är alla på forumet). O nu menar jag inte ordagrant smaka på, utan vad de skriver för skit. ( Förklarar för det är garanterat nån som kommer nappa på det) :hihi

...och hjälper inte det får hon göra som du och slänga upp lite bilder!:tummenupp

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar

Inte dra alla över en kant nu, hörru! ;)

TS: Välkommen!

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping