mandarin
Medlem
brukar det inte vara så här städat? har jag fått en skev uppfattning av detta forum....?
Välkommen till forumet & till TPL!
@Mojja, missbrukas det där kommer det oxå ryka. Så försök att inte använda det för mycket. Eloge till resten som håller sig städade! Duktiga ni är gubbar!
brukar det inte vara så här städat? har jag fått en skev uppfattning av detta forum....?
Resten av grabbarna får en eloge och jag får skäll som vanligt stod det inte något om personliga påhopp i forumsreglerna
har en liten funderare bara angående forumet... varför visas det inte att någon har svarat på min tråd? jag får ett mail varje gång bara....
I denna del av forumet ska det vara städat, MEN när forumet består av 98% av småpojkar så brukar det lätt koka över i vissa delar av pannbenet på dom när det kommer en ny hona. Resten av forumet får man besöka på egen risk. Men eftersom du surfat runt här i 1 år så känner du till jargongen på forumet, och börjar du skriva lite mer lär du garanterat få smaka på unghingstarna (för det är alla på forumet). O nu menar jag inte ordagrant smaka på, utan vad de skriver för skit. ( Förklarar för det är garanterat nån som kommer nappa på det)
Välkommen! mer tjejer i mc världen!! Så länge dem inte sitter bakpå min..
Häpåre,
Du får helt enkelt klicka på "visa svar" till höger i menyn, bredvid kuvertet som förmodligen blinkar hej vilt. Tjejernas gör visst det hela tiden, men du kan ha skitit bort den chansen genom att proklamera "Sam Boskap".
I denna del av forumet ska det vara städat, MEN när forumet består av 98% av småpojkar så brukar det lätt koka över i vissa delar av pannbenet på dom när det kommer en ny hona. Resten av forumet får man besöka på egen risk. Men eftersom du surfat runt här i 1 år så känner du till jargongen på forumet, och börjar du skriva lite mer lär du garanterat få smaka på unghingstarna (för det är alla på forumet). O nu menar jag inte ordagrant smaka på, utan vad de skriver för skit. ( Förklarar för det är garanterat nån som kommer nappa på det)
Va ju d som va meningen jööö!
okej efter som ingen annan skriver det så får väll jag hålla sann SH anda Li a?
Nu ska du inte vara så! Tänk positivt, får du med dig en riktigt stor bakdel så kanske din går på slangen också!
Nu tog jag väldigt illa vid mig, känner jag.
Ahmen, kom igen!?
Nu tog jag väldigt illa vid mig, känner jag.
98% är väl inte alla?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari