Ny medlem!! R1Kungen

Nutte

...
Gick med
17 May 2005
Hoj
KTM 450 - 09 geggmoped
adrenaline skrev:
Håller med R1 racer... Ta det lungt för fan!!! Från moppe till R1a är ett JÄVLIGT STORT steg!! Man blir inte kung på en dag... Se och lär istället!! För många som "vill" vara nått där ute. Suck!

äh, vadå, killen har ju rutin.. han har ju braassaat helvet massa innan utan körkort å slangat å grejer om man läser hans tidigare inlägg.. klart han ska tävla.. :rolleyes: :7peta

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
Supkerduke(såld!)
Har ni lagt märke till samma som jag? Alla moppefuckon med titanskruvar i tinningarna skaffar / vill skaffa en R1:a. En moppefuckoracer! :D

Frixxer

Lev idag... imorgon kan det va försent!!
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
Gixxer1000R
Tycker det låter som vi har en som kommer att köra sig rakt in i en "träfrack"... :kocko men man kan ju alltid hoppas att han läser dessa inlägg, å tar sig en liten funderare! :fakta :fakta

Tror inte jag e ensam om att tycka premierna är ruskigt HÖGA!!!

Ta det lugnt om det nu é som du säger, att du är nybörjare! :7peta
Åk bakom några som har åkt ett tag, kolla hur dom kör!

Lycka till :tummenupp

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
R1Kungen skrev:
Äntligen har jag fått kortet och hojen och blivit medlem här. Självklart köpte jag en R1:a 2001. Har ej haft mc innan men har kört mycket moppe och lite cross när jag var liten. Var uppe i 280 km/h första dagen!!! Fick även upp den på bakhjulet! Funderar på att börja tävla lite nu i Augusti, är det nån som vet om man måste ha typ licens eller går det bra utan?? Tacksam för svar! Se upp där ute på vägarna nu, för nu är jag ute på vägarna med ett knä i backen i svängarna! (ska sätta i titanskruvar i knäpuckarna!!!)

O fan. :död sambon kommer :gråta :gråta floder när han läser detta :rolleyes: ...har ju "bara" haft kort i 15 år och "bara" varit uppe i 297 ensam och 285 med mig bakpå :( :rofl

Last edited:

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga märkvärdiga saker
R1Kungen skrev:
Äntligen har jag fått kortet och hojen och blivit medlem här. Självklart köpte jag en R1:a 2001. Har ej haft mc innan men har kört mycket moppe och lite cross när jag var liten. Var uppe i 280 km/h första dagen!!! Fick även upp den på bakhjulet! Funderar på att börja tävla lite nu i Augusti, är det nån som vet om man måste ha typ licens eller går det bra utan?? Tacksam för svar! Se upp där ute på vägarna nu, för nu är jag ute på vägarna med ett knä i backen i svängarna! (ska sätta i titanskruvar i knäpuckarna!!!)

Ta det lugnt så du inte övergår till att bli "R1pkungen"...
Det är ju bättre att ha titanskruvar i knäpuckarna än för att hålla ihop kroppsdelarna :nurse

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept