Ny medlem

Bulldog76

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
PGO T-REX 110
Tjenixen.
Har precis hittat hit. Nu får jag väl se om jag få vara kvar på forumet då jag för närvarande kör en 110cc scooter o ingen sporthoj. :)
Jag har haft a kort nästan 12 år, men inte suttit på en hoj sedan jag tog kortet tyvärr. Då hade man inte råd o sen fick man inte för sambon.
Men nu så fick jag köpa en scooter eftersom jag kan pendla till nya jobbet med den. (Vem vet, kanske sen man får lov o byta upp sig? :hihi )

David Lundin

Hade Jehu levat idag hade han kört hoj!
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
VFR 750 -95
Bulldog76 skrev:
2217078 Nu får jag väl se om jag få vara kvar på forumet då jag för närvarande kör en 110cc scooter o ingen sporthoj. :)
Jag har haft a kort nästan 12 år, men inte suttit på en hoj sedan jag tog kortet tyvärr. Då hade man inte råd o sen fick man inte för sambon.
Men nu så fick jag köpa en scooter eftersom jag kan pendla till nya jobbet med den. (Vem vet, kanske sen man får lov o byta upp sig? :hihi )
Hårt hållen? :)
Välkommen ska du vara! :hej Hoppas du ska trivas och hitta alla argument som behövs för att övertyga regeringen om att den ska klubba igenom beslut om riktig hoj..

Bulldog76

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
PGO T-REX 110
David Lundin skrev:
2217086 Hårt hållen? :)
Välkommen ska du vara! :hej Hoppas du ska trivas och hitta alla argument som behövs för att övertyga regeringen om att den ska klubba igenom beslut om riktig hoj..

Jo man är väl det :)
Får se när det blir, nu främst blir det pendling till jobb så stor del av året som det bara går.

David Lundin

Hade Jehu levat idag hade han kört hoj!
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
VFR 750 -95
Bulldog76 skrev:
2218785 Jo man är väl det :)
Får se när det blir, nu främst blir det pendling till jobb så stor del av året som det bara går.
Visst är det underbart att förena nytta med nöje :tummenupp

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Välkommen välkommen :tummenupp Hmm vad du skulle kunna göra är att mixtra med skotern och placera in en R6-motor så blir det drag :) Men berätta det inte för sambon eftersom då är det roliga slut :(

SwedB

Nu utan fegrand
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 1000S -04 - Rör ej!
Tjipp & välkommen! :)

Vad är motiveringen till att regeringen inte tillåter en riktig hoj då?

yamahabert

mc turer på yamahan
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
Honda cb 900 1982
välkommen i gänget

hejsan cbx bert önskar dig välkommen i gänget
ps lägg in ett förslag om att äga en mc ? eller låna nån mc o ta med regeringen ut o grilla korv (det brukar ge sig även med regimem)
lycka till mvh cbx bert :tummenupp

Bulldog76

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
PGO T-REX 110
Anledningen till att jag inte fått är väl att det är "farligt" att köra hoj.
Men vänta bara, om ett år kanske man har nåt större. Nu när jag har scootern så börjar hon själv bli lite smått sugen på o testa och kanske ha en själv.
:D
Så bearbetningen har redan börjat : :)

SwedB

Nu utan fegrand
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 1000S -04 - Rör ej!
Har hon en häst eller rider..?

Finns ju annars några fina såna här trådar om trilskande regeringar där det återfinns några bra argument och ett antal mindre intelligenta.
Dessutom om hon skulle se hur lycklig du blev av att köra hoj så skulle hon få svårt att neka dig. :)

Lillan78

Medlem
Gick med
25 Aug 2005
Hoj
CBR 600 F Sport -02
Klart killen ska ha en MC :tummenupp :yoparty

Du får se till att bearbeta henne i sommar så har hon nog fått en ny uppfattning om MC´s tills nästa säsong.... ALLT är juh farligt...om man vrider på det tillräckligt mycke.

Lycka till!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...