Nodde
Hangaround
Välkommen!
Ska vi kanske ha en "Detta är jag" tråd här på ROH?
hahahahaha kan inte sluta skratta åt din inlägg så himla roligt du skriver
FJOLLA
Vafan, jag o Krickan jobbar ju ihop, vi dreglar över hojar så fort vi får chansen.
Vi var inom Claessons i Bromölla förra veckan, man blir förbannat sugen.
Vi får väl se vad våren har att bjuda på...........
Välkommen!
Vafan, jag o Krickan jobbar ju ihop, vi dreglar över hojar så fort vi får chansen.
Vi var inom Claessons i Bromölla förra veckan, man blir förbannat sugen.
Vi får väl se vad våren har att bjuda på...........
Alltså... vad jag har fattat det som så jobbar både du o krickan på tivoli, men ändå har jag aldrig sett någon av er där trots att jag ansvarar för deras bildarkiv och har varit där och fotograferat frequently i två-tre år?
ja det enda jag nog behöver e en stooor kram för att jag ska känna mig älskad och behövt här i den här kalla och hårda plats vi kallar vårat hem
Nu får du ge dig!!!!! försök inte utge dig som en drömpojke nu bara för att tjejorna skall lägga huvut på sne och tycka att du är en badboy i teddybjörnskostym
Vi som träffat dig vet ju att du bara är en softis
vafan tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyst du cockblockar mig
Ja då får du väl fortsätta sexa med dig själv då! Det blir bättre när du väl gått igenom puberteten och kan ragga i den stora riktiga världen där tjejerna finns fysiskt
känner att det här börjar bli för mycket för psyket, börjar bli förvirrad av mina egna åsikter nu åker jag hem till min mamma för att få lite tröst
Hört talat om Oidipus
vafan tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyst du cockblockar mig
vbk tog priset som den sjukaste jävlen på roh haha
känner att det här börjar bli för mycket för psyket, börjar bli förvirrad av mina egna åsikter nu åker jag hem till min mamma för att få lite tröst
cockblockar? hoppas du menar chock och inte cock...
... o de inser du nu?
sicken mjukis du e detta kan väl inte stämma
ja men det e ju rätt logiskt endå när jag tänker efter vbk va förmodligen som mig som ung men sen har han ju typ 40 års mer livserfarenhet än mig så han har haft tid att slipa till sitt game. kanm ju alltid hoppas om 40 år att jag blivit som han
mmm kan inte riktigt förklara det hela min teori e att nån annan använder mitt login för att skriva alla dom där mesiga inläggen för jag har då inget minne av att skriva dom, nån försöker helt enkelt smutskasta mig
Tjena.
Jaså han har tagit tag i hojkörandet nu.
En riktig rocker hoj också
/ Henke, gamla Defaced sångaren
vad ingen berättar här är att du kommer bli så kallat jumped in alltså för att va med i roh kommer alla roh:are hoppa på dig spöa dig ställa sig i ring och gasa dig med avgasrören i huvudet, omoget och löjligt tycker vi på team cobra kai går du med oss istället består invigningsriten av gruppsex med dig och ca 20 brudar, gratis årskort till valfri porrklubb samt hur mycket sprit du vill, sugen ?
Tjena Henke!
Jajemensan, grymt kul!
Då får vi hooka upp när det e väder och åka ihop!
Fick flashback till vår skööna italien tur precis
Hahaha. Av dem 2 alternativen så låter det som en sjukt bra fest. Sa jag att jag är delägare i en porrklubb?
Sa jag att jag är delägare i en porrklubb?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|