Ny medlem!

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
Last edited:

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Vafan, jag o Krickan jobbar ju ihop, vi dreglar över hojar så fort vi får chansen.
Vi var inom Claessons i Bromölla förra veckan, man blir förbannat sugen.
Vi får väl se vad våren har att bjuda på...........

Alltså... vad jag har fattat det som så jobbar både du o krickan på tivoli, men ändå har jag aldrig sett någon av er där trots att jag ansvarar för deras bildarkiv och har varit där och fotograferat frequently i två-tre år? :va

Välkommen!
Ska vi kanske ha en "Detta är jag" tråd här på ROH?

Ja det tycker jag! Och i första inlägget ska det stå alla frågor man MÅSTE svara på (namn, ålder, bor, hoj, hur länge man haft körkort, hur man hittade till SH, relationsstatus o.s.v :tuttar:D). Fast iofs.. alla ROH känner ju i princip redan varandra...

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
Vafan, jag o Krickan jobbar ju ihop, vi dreglar över hojar så fort vi får chansen.
Vi var inom Claessons i Bromölla förra veckan, man blir förbannat sugen.
Vi får väl se vad våren har att bjuda på...........

Vi får köra mycket övertid så vi får ihop till vars en hoj:yoparty

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
Alltså... vad jag har fattat det som så jobbar både du o krickan på tivoli, men ändå har jag aldrig sett någon av er där trots att jag ansvarar för deras bildarkiv och har varit där och fotograferat frequently i två-tre år? :va

Du har aldrig fotat vakterna men jag sluta jobba där i sommras och henke jobbar jag med på mitt dagtids jobb:)

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
ja det enda jag nog behöver e en stooor kram för att jag ska känna mig älskad och behövt här i den här kalla och hårda plats vi kallar vårat hem

Nu får du ge dig!!!!! försök inte utge dig som en drömpojke nu bara för att tjejorna skall lägga huvut på sne och tycka att du är en badboy i teddybjörnskostym:mad:

Vi som träffat dig vet ju att du bara är en softis:D

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
Nu får du ge dig!!!!! försök inte utge dig som en drömpojke nu bara för att tjejorna skall lägga huvut på sne och tycka att du är en badboy i teddybjörnskostym:mad:

Vi som träffat dig vet ju att du bara är en softis:D

vafan tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyst du cockblockar mig

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
Ja då får du väl fortsätta sexa med dig själv då! Det blir bättre när du väl gått igenom puberteten och kan ragga i den stora riktiga världen där tjejerna finns fysiskt:såjaponken

neeej det e äckligt har du inte hört att tjejer har sjukdomar och har du någonsin verkligen tittat på ett kvinnligt könsorgan med förstoringsglas påminer ju om råå köttfärs

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
känner att det här börjar bli för mycket för psyket, börjar bli förvirrad av mina egna åsikter nu åker jag hem till min mamma för att få lite tröst

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
cockblockar? :rofl :rofl hoppas du menar chock och inte cock...

... o de inser du nu? :va

ja men det e ju rätt logiskt endå när jag tänker efter vbk va förmodligen som mig som ung men sen har han ju typ 40 års mer livserfarenhet än mig så han har haft tid att slipa till sitt game. kanm ju alltid hoppas om 40 år att jag blivit som han :Bugar

sicken mjukis du e:va detta kan väl inte stämma:va

mmm kan inte riktigt förklara det hela min teori e att nån annan använder mitt login för att skriva alla dom där mesiga inläggen för jag har då inget minne av att skriva dom, nån försöker helt enkelt smutskasta mig

Last edited:

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
ja men det e ju rätt logiskt endå när jag tänker efter vbk va förmodligen som mig som ung men sen har han ju typ 40 års mer livserfarenhet än mig så han har haft tid att slipa till sitt game. kanm ju alltid hoppas om 40 år att jag blivit som han :Bugar

mmm kan inte riktigt förklara det hela min teori e att nån annan använder mitt login för att skriva alla dom där mesiga inläggen för jag har då inget minne av att skriva dom, nån försöker helt enkelt smutskasta mig

Funderat på symptomen personlighetsklyvning? :D :gnissla

Orange Haze

Im on a highway to hell ;)
Gick med
18 Dec 2009
Hoj
Yamaha R6 -99
Tjena.

Jaså han har tagit tag i hojkörandet nu.
En riktig rocker hoj också :yoparty

/ Henke, gamla Defaced sångaren

Tjena Henke!
Jajemensan, grymt kul!
Då får vi hooka upp när det e väder och åka ihop! :)

Fick flashback till vår skööna italien tur precis :)
:yoparty

vad ingen berättar här är att du kommer bli så kallat jumped in alltså för att va med i roh kommer alla roh:are hoppa på dig spöa dig ställa sig i ring och gasa dig med avgasrören i huvudet, omoget och löjligt tycker vi på team cobra kai går du med oss istället består invigningsriten av gruppsex med dig och ca 20 brudar, gratis årskort till valfri porrklubb samt hur mycket sprit du vill, sugen ?

Hahaha. Av dem 2 alternativen så låter det som en sjukt bra fest. Sa jag att jag är delägare i en porrklubb? ;)

Last edited:

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
Tjena Henke!
Jajemensan, grymt kul!
Då får vi hooka upp när det e väder och åka ihop! :)

Fick flashback till vår skööna italien tur precis :)
:yoparty

Hahaha. Av dem 2 alternativen så låter det som en sjukt bra fest. Sa jag att jag är delägare i en porrklubb? ;)

delägare i porrklubb du e genast hedersmedlem på livstid =)):Bugar

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...