Princess skrev:Jisses! Då måste jag alltså vara singel, snygg och villig för att det här ska fungera?
Det räcker med snygg och villig..... ;-)
Princess skrev:Jisses! Då måste jag alltså vara singel, snygg och villig för att det här ska fungera?
Princess skrev:Mmm skitsnygg! En riktig prinsessa
mjukis skrev:Viktoria är prinsessa men inge snygg så det håller inte som argument
Princess skrev:Allt är ju relativt
Jag ser ut som en blandning av min mor och min far. Är det ett bättre svar
Princess skrev:Jag tror nog att sundsvall skulle klara sig utan.... Dessutom tycker jag nog att det är demobanden som är mest intressant och dem kan man ju hitta på annat håll också
mjukis skrev:Beror ju helt på hur dom ser ut men jag får väl lita på ditt ord.
Middag imorgon då?
(Fan det här är ju bättre än lunarstorm )
loser skrev:Nämen snälla lilla inskränkta människa, nu får du väl ta och kamma dig!
Betala 400:- i entré. Dricka dyr och blaskig öl i plastmugg. Vallas runt som ett tragiskt kreatur i folkmassan (dock utan öl, den får man bara dricka på inköpsstället). Gå på bajamaja, alternativt container med ränna (backstage har iaf porslinsmuggar, utan dem skulle jag inte klara mig). Puttas med en salig blandning av kovlandsraggare-wannabehippainnerbybor-drygastockholmare osv. Vad mer kan du önska?? Ja just det ja, Princess, kanske vill ha en kunglig loge att sitta i med utsikt över torget.
Maria1980 skrev:Välkommen hit Desto fler tjejer, desto roligare
Princess skrev:Korrekt!! Det ska vara en riktig tron med guld och sammet
loser skrev:Skall kunna fixas, dock får du nog dela den med Kjell Lönnå, han har ungefär samma krav.
Princess skrev:Fy fan för den stackars människan. Han inser inte hur hatad han är
loser skrev:Han e en riktigt udda figur, lite som en blandning mellan Nalle Knutsson och Lill-Babs. Som tur är har inte hela familjen smittats.
Princess skrev:Bara jag slipper se eller höra honom så är allt ok
Maria1980 skrev:Välkommen hit Desto fler tjejer, desto roligare
loser skrev:Rätt svårt i Sundsvall iaf, han både syns och hörs.
Princess skrev:Ja... Men är det någon som lyssnar på honom?
Foto Foto!!! Komigen nu...har tråkigt på jobb..(Välkommen föressten)Princess skrev:Mmm skitsnygg! En riktig prinsessa
loser skrev:Tydligen så, han syns ju i TV ibland, det gör ju iofs Grynet också. Tänk vad S-vall har bidragit med i Tv-rutan.
Dragon skrev:Foto Foto!!! Komigen nu...har tråkigt på jobb..(Välkommen föressten)
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |