Ny mobil.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Gustav1 skrev:
Därför att jag har haft en T68 i nästan ett och ett halvt år och nu är den sönder. SKRÄPTELEFON! Den sämsta jag har haft faktiskt, kvalitetsmässigt.

Så nu blev det Nokia igen. :)

Bästa/snyggatse telefonen fortfarande juh...... kanske inte bästa eftersom den är slö som en snigel, men den har det mesta :tummenupp

750RR

Bifogat

• t68i.jpg
    t68i.jpg
    11.1 KB · Visningar: 164

jimler

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
hojlös!
Nokia

Varför inte köpa den nya nokia:n?? eller ny och ny.... :confused: den med titaniumskalet?? verkar ju cool.... :tummenupp
Och som vi grabbar vet så hänger det mesta med coolhetsfaktor :fakta

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
ähh Nokia o Ericssontelefoner ä skit va, SIEMENS A36 är ordentliga prylar det, funkar för psykotiska ninjaåkare som har en släng av damp o scizofreni! (tyskar ska hålla sej till det dom är bra på, mobiltelefoner surkål och bordeller)

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Jaha.......medans ni ändå pratar om mobil telefoner så, jag vill ha en som är tålig inte för stor och som har lite kul små finesser.
Vilken skall jag välja???

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
bebbe skrev:
Jaha.......medans ni ändå pratar om mobil telefoner så, jag vill ha en som är tålig inte för stor och som har lite kul små finesser.
Vilken skall jag välja???

Nokia 5100!

Kolla på www.nokia.se Det är en lagom stor nalle med oumbärliga finesser som, ficklampa, bullermätare (bra vid bankörning) färgdisplay och lite annat smått & gott!

Kostar ca. 3800:- utan abonnemang!

NinjaJimmy

Fegis
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
Honda
Estremo skrev:
Uppuppupp, inte Qtec. Vi ska hålla oss till svenska mobiler. Funderar på att byta min P800 mot en P810 när den kommer. Är lite osäker på Neonode än så länge.

Neonoden kommer bli en bra telefon är jag helt övertygad om. Däremot kommer jag ALDRIG mer köpa en telefon som inte har vibrator. Det är ju totalt jävla IG att ens tillverka en telefon idag utan vibrator.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
NinjaJimmy skrev:
Neonoden kommer bli en bra telefon är jag helt övertygad om. Däremot kommer jag ALDRIG mer köpa en telefon som inte har vibrator. Det är ju totalt jävla IG att ens tillverka en telefon idag utan vibrator.
Håller med om att det är uselt att den inte har vibrator, men kan man få kamera, mp3spelare med minneskort, m.m. i storlek av ett kreditkort så är det förlåtet! :tummenupp

Kaxen

Ska bara fixa lite...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Såld!
Kamera, mp3-spelare, pekskärm & massa andra grejer...

Undrar om den går att ringa med...? :crash

Rackarns cool fån!

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Kaxen skrev:
Kamera, mp3-spelare, pekskärm & massa andra grejer...

Undrar om den går att ringa med...? :crash

Rackarns cool fån!

Visst är det en coll lur, men köp för guds skull inte den första omgången. Denna skulle vara släppt i början av året men de har haft problem med egentligen allt på den. Så när den kommer, låt några andra stackare prova den och köp en själv först när det gått några månader!
Tro mig, jag har varit först med en hel hög telefoner och det har alltid varit strul med dem. Ju mer avancerade de är desto värre blir det. Men än har inte min T610 krånglat, bara att hoppas........

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Vad är det för mupp som designat T610 förresten? Den är ju oerhört ful. :zpy

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Gustav1 skrev:
Vad är det för mupp som designat T610 förresten? Den är ju oerhört ful. :zpy

En japan på Sonys designavdelning naturligtvis! Varför tror du alla japshojar är så fula ;) ???

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Neonode har inget som inte P800 har haft ett bra tag nu. Att den är större än en vanlig mobil tycker jag inte gör något eftersom man slipper bära runt på både mobil och handdator som jag brukade göra tidigare. :tummenupp

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Estremo skrev:
Neonode har inget som inte P800 har haft ett bra tag nu. Att den är större än en vanlig mobil tycker jag inte gör något eftersom man slipper bära runt på både mobil och handdator som jag brukade göra tidigare. :tummenupp
Sen att den är hälften så stor och till halva prist är även det oviktigt :rolleyes:

Pajo: Det är enligt dem själva deras komponents leverantörer som segar :confused: :rolleyes:

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
kajlyl skrev:

Pajo: Det är enligt dem själva deras komponents leverantörer som segar :confused: :rolleyes:

Jag har oxå hört det, men även om de hade haft skalen till maskinen så skulle tydligen inte mjukvaran ha funkat ordentligt. Det är ju en jäkligt vass maskin och när de får den att funka kommer Svedala att ha en ny storsäljare inom telekombranschen. Men släpper de den innan det finns en fungerande mjukvara så har de skrivit på sen egen dödsdom. Så det är inte bara underleverantörerna som är orsaken till förseningarna!!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept