Ny modell från Kawa revolutionerar hojåkandet!

Status
Ej öppen för fler svar.

Insane87

SuperRetard
Gick med
7 Sep 2008
Hoj
Ktm 625 -03
haha jag gillade den...det är väll ungefär så en kawa ninja går.. så rent effekt mässigt så e dem identiska juh... :arsele

Varför känns det som folk kommer kasta skit på mig för detta inlägg :gnissla

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
retta(Pitch Black) kx250 (vego)
Med en Honda 900rr så behöver du ens inte säga något för att folk ska kasta skit! :) LoL

Insane87

SuperRetard
Gick med
7 Sep 2008
Hoj
Ktm 625 -03
205hk i min kawa vad har du in din LOL

Hela 205hk inte illa..men du vet skiten sa hålla oxå..hade det varit en honda....inga problem men nu e det ju en kawa..så hoppas inte på för mycket :p

Med en Honda 900rr så behöver du ens inte säga något för att folk ska kasta skit! :) LoL

Haha ahh du var ju rolig...Du kan ju alltid komma in till storstan nån dag.... så kan jag visa dig hur en riktig motorcykel ska se ut..:yoparty

Last edited:

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
Hela 205hk inte illa..men du vet skiten sa hålla oxå..hade det varit en honda....inga problem men nu e det ju en kawa..så hoppas inte på för mycket :p

Haha ahh du var ju rolig...Du kan ju alltid komma in till storstan nån dag.... så kan jag visa dig hur en riktig motorcykel ska se ut..:yoparty

är det inte bara gamla gubbar som typ har Honda. därför de håller. bara lite söndagskörning till kyrkan.. ;)

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön

Jaså??? Har du hittat Kawasaki-återförsäljaren nu då??:hihi

Insane87

SuperRetard
Gick med
7 Sep 2008
Hoj
Ktm 625 -03
är det inte bara gamla gubbar som typ har Honda. därför de håller. bara lite söndagskörning till kyrkan.. ;)

Haha..Jo exakt..den går bara till kyrkan,,hmm eller inte....Jag sitterar en mycket fin avatar jag såg "If Sex was Fireblade then no one would ever worry about performance":tummenupp

Jaså??? Har du hittat Kawasaki-återförsäljaren nu då??:hihi

Fy dig inte svära i guds hus..kawasaki-återförsäljaren kallas även för skrotgård i västerås:D

Last edited:

Benet X3M

beroende
Gick med
20 Jan 2004
Hoj
ZX9R:or,en grön och en flockad.
Vaa? det är väl inget fel på kawasaki? När det rasar så är det väl bara pga otur:rolleyes:

Haha..Jo exakt..den går bara till kyrkan,,hmm eller inte....Jag sitterar en mycket fin avatar jag såg "If Sex was Fireblade then no one would ever worry about performance":tummenupp

Fy dig inte svära i guds hus..kawasaki-återförsäljaren kallas även för skrotgård i västerås:D

Bifogat

• kawa skrot.JPG
    kawa skrot.JPG
    184.7 KB · Visningar: 65
  • kawa skrot 1.JPG
    kawa skrot 1.JPG
    196.3 KB · Visningar: 80

Insane87

SuperRetard
Gick med
7 Sep 2008
Hoj
Ktm 625 -03
Vaa? det är väl inget fel på kawasaki? När det rasar så är det väl bara pga otur:rolleyes:

Hahaha...Okej då får väll hålla med måste väll vara otur..haha..
Har du haft "MYCKET" otur med din kawa?

Förresten hur i hela "Censur" har du lyckats med det där?Dett vill jag ha en förklaring till, vill veta hur man gör :D

Last edited:

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Haha ahh du var ju rolig...Du kan ju alltid komma in till storstan nån dag.... så kan jag visa dig hur en riktig motorcykel ska se ut..:yoparty[/QUOTE]

Ah så du har också en R1:a? :hihi

Insane87

SuperRetard
Gick med
7 Sep 2008
Hoj
Ktm 625 -03

Ah så du har också en R1:a? :hihi[/QUOTE]

Hehe r1:a nee usch nej.. var inne ett tag på en retta men tog mitt förnuft till fånga innan...hehe...

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Hehe r1:a nee usch nej.. var inne ett tag på en retta men tog mitt förnuft till fånga innan...hehe...[/QUOTE]

Det tycker jag du gjorde helt rätt i, man ska inte köpa större motorcykel än man klarar av! :arsele

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll