205hk i min kawa vad har du in din LOL
Med en Honda 900rr så behöver du ens inte säga något för att folk ska kasta skit!LoL
Hela 205hk inte illa..men du vet skiten sa hålla oxå..hade det varit en honda....inga problem men nu e det ju en kawa..så hoppas inte på för mycket
Haha ahh du var ju rolig...Du kan ju alltid komma in till storstan nån dag.... så kan jag visa dig hur en riktig motorcykel ska se ut..![]()
Haha ahh du var ju rolig...Du kan ju alltid komma in till storstan nån dag.... så kan jag visa dig hur en riktig motorcykel ska se ut..![]()
är det inte bara gamla gubbar som typ har Honda. därför de håller. bara lite söndagskörning till kyrkan..![]()
Jaså??? Har du hittat Kawasaki-återförsäljaren nu då??![]()
Haha..Jo exakt..den går bara till kyrkan,,hmm eller inte....Jag sitterar en mycket fin avatar jag såg "If Sex was Fireblade then no one would ever worry about performance"
Fy dig inte svära i guds hus..kawasaki-återförsäljaren kallas även för skrotgård i västerås![]()
Vaa? det är väl inget fel på kawasaki? När det rasar så är det väl bara pga otur![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |