Ny och grön...

henxen

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2010
Hoj
-84 Honda cbx
Hallaå hallå, det är väl det som den här delen av forumet är till för, för att vi nya ska kunna säga hej och visa att vi finns...
Så med det ur världen så har jag nu frågan om någon känner till en bra och prisvärd trafikskola med intensiv utbildning i närheten av västerhaningen?

kommer tillbringa vintern med näsan över böckerna och har redan fixat alla tillstånd, hoj och utrustning så nu vore det väl själva f*n om man inte har kortet till sommaren...

MadKat

Luktar gummi?
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -93
Välkommen till hönshuset (SH) :banana

Är inte från trakterna, så jag kan inte uttala mig om det. Men de flesta brukar ligga runt samma priser.

Kör runt och prata med de olika firmorna, mycket är hur dem är. Kundvänliga, kunniga, villig att svara på massor av frågor = oftast bra :tummenupp

Last edited:

leifdaman

leifdaman
Gick med
29 Oct 2010
Hoj
NY 2009 kawasaki z1000 ABS vit/silver
välkommen!!!!
jag rekomenderar att du köper tex en TEO skiva så fixar du teorin gallant.

lycka till

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Har du bilkörkort eller? Isåfall så har du nog trafikreglerna innanför pannbenet.

Jag själv gick kurs med en polare. Det var precis samma kurs som de som tog bilkortet. En lektion i veckan och det var 6 lektioner, Ring runt och hör efter om de har någon kurs. Det är ju ett par veckor kvar tills snön kommit bort och det blivit hyggligt varmt.

Om du nu har bilkortet så är det ju förstå sig på hojen både tekniskt och mekaniskt och hur du ska köra den som är det viktigaste.

Lycka till :)

FuzzFuzz

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2010
Hoj
suzuki sv650s -04 Vespa Sprint 150cc -73
Välkommen! :tummenupp

har ingen aning om körskola i västerhaninge. Tog mitt på Körkortexpress i Hallstahammar i våras, kanon körskola :tummenupp

Last edited:

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Bara ringa vilken körskola du vill och boka upp lektioner / riskutbildningar redan nu så har du din egen "intensivutbildning" Så gjorde jag tog 25 dagar att få kortet från att körkortstillstådet kom ner i brevlådan.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...