Jag tror felet med den andra tråden var att den just var i trådform. Det är svårt att hitta ett användningsområde för den, man söker licksom inte direkt bland sidorna. Man kanske skulle kunna sammanställa olyckorna så att det kunde ge en bild av läget lite och inte få det att leda till diskussion, kanske incidenter månadsvis eller motsv eller är jag ute och cycklar? Bara spekulerar men Jag har ju feber nu så det kanske är vansinne.
Tanken med denna tråd var det du är inne och pratar om, mindre person på hopp. Jag menar vi alla är väl vuxna och jag tror inte det går till så här på många SH medlemmars arbets platser, dvs om man tycker att något är fel som en enskild person har skrivit el gjort. Så tror jag inte att man samlar alla i Lunch resturangen och ställer sig på ett bord och talar ut i klarspråk om vad en person har gjort. Nä jag tror eller faktis HOPPAS att dom tar ett snack med den personen i enskilt rum först. Så han/hon kan rätta sig, eller faktis kankse själv inse att man hade fel om den personen. Jag har INGET emot att ta kritik och inse att man kanske gjort fel och kan bjuda upp på en mogen konversation.
Men alla kan inte det och just därför så snälla håll det borta från tråden och skicka istället ett PM till den vederbörande som man tycker något om. Du verkar ha förstått och tack för det.
Last edited: