Ny på 2 hjul & SH

Busen87

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2011
Hoj
09, Suzuki Hayabusa
Hej hej

Tänkte det var dags att bli medlem och presentera mig. De flesta gånger jag har googlat nånting så har SH dykt upp med svaren & nyttig info :)

Jag är en trevlig kille på 23, strax utanför Malmö. Har alltid drömt om köra mc sen liten. Har kört traktor, bil, atv och cross innan jag var 9 men efter en ofrivillig volt i luften med cross så bestämde jag mig för att lägga det på hyllan.
Men varje sommar kände jag sån längtan, så jag spanade in lite hojar åh tog intensiv kurser 09. Bröt näven åh fick vänta till 10, tog fler kurser men fick lugna mig pga förhållande. Det tog slut och då sprang jag till affären åh köpte mig en ny 09a buse.... (Inte bästa hoj val som färsking, jag vet..) Men jag gillar den. Tog kortet i år!!! (Gjorde mitt första knäskrap på Risk 2an:). Och det känns underbart :)).

Och innan jag hann köpa lite utrustning till busen (krasch puckar) så har jag råkat ut för rullgrus samt tagit den på en skogs promenad. Men man lär så länge man lever ;)

Så, här har ni lite om mig. Trevligt att råkas :yoparty

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Välkommen du har hunnit med mer på 1år än jag på 20 men van fan du lever ju ! =)

Busen87

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2011
Hoj
09, Suzuki Hayabusa
Tack :)
Ja lev och lär som man säger, när jag kan ska jag ta några smc kurser :tummenupp .

Kawaluring

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2010
Hoj
Z750 -07
ja det var Helsike vad du hunnit med:) välkommen hit! Ps. Tycker det är helrätt att satsa på en fullvuxen hoj direkt som du gjort. Något jag själv inte gjorde. Ses på vägarna!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept