Ny på hoj i gbg!

Shootaz

Real men ride naked twins
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Ktm Superduke 1290R -14. Yamaha R1 + Honda crf 250
tror jag såg dig vid lilla torget idag vid 18 50?

Näe det måste varit nån annan... har inte kört där idag, har varit och slipat formen på bakhjulsåkandet hela dan.. he he:tummenupp förutom en liten sväng in till avenyn och burgerking vid 15 tiden..

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
Of course you may. Jag bor uppe i "the hills" Ingebäckslyckan, har bott här ett och ett halft år nu ca. ta och damma av cykeln nu, den gör ingen nytta i garaget!!:tummenupp

Min cykel tog sig faktiskt till Ingebäckslyckan i går kväll för en fika hos bekanta. Tror jag ska ta dej på orden och gå ut och tvätta den gula. Om jag tänker efter har jag faktiskt aldrig tvättat den. Har ju bara haft den i 1,5 år än.:)

Tony

Shootaz

Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Of course you may. Jag bor uppe i "the hills" Ingebäckslyckan, har bott här ett och ett halft år nu ca. ta och damma av cykeln nu, den gör ingen nytta i garaget!!:tummenupp

Min cykel tog sig faktiskt till Ingebäckslyckan i går kväll för en fika hos bekanta. Tror jag ska ta dej på orden och gå ut och tvätta den gula. Om jag tänker efter har jag faktiskt aldrig tvättat den. Har ju bara haft den i 1,5 år än.:)

Tony

Ha ha ha!!!:D :D :D 1,5 år utan att tvätta... ja då kan det vara dags för en liten rengöring! men jag är inte mycket bättre själv.. roligare att köra än tvätta, sen så är ju tvättandet ett sånt där typiskt jobb som är så grymt lätt att skjuta upp till morgondagen...

Tony Z1000

Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
Nu har den fått vatten på sig och blivit ren och fin...:tungan

Bifogat

• DSC00007.JPG
    DSC00007.JPG
    68.7 KB · Visningar: 46
  • DSC00008.JPG
    DSC00008.JPG
    69.6 KB · Visningar: 51

Shootaz

Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Nice!:tummenupp Jag gillar den färgsättningen på yamman... då är det bara att börja bruka den också...:squid

Tony Z1000

Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
Ja det är ju det. Man ska ha tid över och sen måste ju frun övertygas om att hon faktiskt tycker det är jättetrevligt att sitta ensam när jag är ute.
Ska dessutom börja övningsköra med 3 barn på både hoj och i bil och att ligga bakom en 125:a med ovan förare är inte det hippaste som finns. Visst kommer man ut en stund men mer e de inte.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy