Ny på sajten

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
Ort
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
Det går två missioner på ett år (12månader). Den fjärde (Ks04) var under sommaren 2001. Ks09 var under vintern 2003 2004. Då kan du sedan räkna ut när den första var samt vilken Chaabo är nere på nu.

För mer info om det du inte vet kan jag rekomndera www.mil.se eller www.soldf.com :tummenupp :såjaponken

:D Ja du :såjaponken du det vet ja me har flera polare som har vart nere i omgångar men dom sluta me det på skatteskäl lättare o fixa bil på den tiden, nu måste väll bilen stå där nere. men vilka spindlar o skorpioner hehe minns ej va dom va :tummenupp :) :tungan

//Robin
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
:D Ja du :såjaponken du det vet ja me har flera polare som har vart nere i omgångar men dom sluta me det på skatteskäl lättare o fixa bil på den tiden, nu måste väll bilen stå där nere. men vilka spindlar o skorpioner hehe minns ej va dom va :tummenupp :) :tungan

//Robin

Perfekt. Då vet du varför jag skrev 04 och 09:tummenupp
 

chaabo

www.motomont.se
Gick med
20 Feb 2007
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 990 SMT 2011
Var nere på 04 samt 09. Ville uppleva både sommar och vinter och det fick jag kan jag lova. har så sjukt kalla och blåsiga minnen från Mount Goles.
Vi svenskar vaktade deras kamp och gick rundor två ggr i timmen första månaden, tills vi synade den engelska patrullbeskrivningen...
Det stod "one patrol every two hour" och det hade ett befäl(no names) fått till två ggr i timmen.
Det blåste storm med snöfall tjockt som ett duntäcke och var -20c Men vi gick. Trots att stället har en drös med kameror och rörelse detektorer:näsblod :tummenupp Som plåster på såren åkte vi till Bondsteel och käka på BurgerKing å handlade jätte-nödvändiga knivar för ett par tusen:rolleyes: :huvet :D

Nåja, klosterslivon jag köpte står i hyllan fortfarade...orörd:rolleyes:
Sitter trosorna kvar på väggen till höger om spisen inne på mässen?

Var rädd om dig och NJUUUUT.:tummenupp

Helt galet underbart var det ibland. Jag minns inte exakt när detta var (länken nedan), men mellan november-februari på 09:an. Återhämtning på föredetta Station Central som vi senare, den 17 Mars fick evakuera...
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=38212&d=1076330342



Så du va nere på 09:an, är en del folk här som va nere på nian också. Satt faktiskt och pratade om det på mässen i lördags, Auto Larje låten dök upp nämligen, den känner du till antar jag. Ska kolla om trosorna hänger kvar, har inte tänkt på det, så jag tror inte det.

Befälets tolkning av vaktordern va klockren ju...... Han va poppis som fan sen eller?
Vad har du haft för befattningar när du varit nere?
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Så du va nere på 09:an, är en del folk här som va nere på nian också. Satt faktiskt och pratade om det på mässen i lördags, Auto Larje låten dök upp nämligen, den känner du till antar jag. Ska kolla om trosorna hänger kvar, har inte tänkt på det, så jag tror inte det.

Befälets tolkning av vaktordern va klockren ju...... Han va poppis som fan sen eller?
Vad har du haft för befattningar när du varit nere?

Auto Larje...*gråter av skratt*:rofl
Jag var gruppmedic båda gångerna. Men trots det var jag farlig, speciellt när befälets tolkning av schemat uppdagades:fatta! :D
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Välkommen hit, kommer ner på min andra resa och byter av dig i Kosovo 7/3 så vi kanske syns då.. Ska ligga på transport på trossplut :)

Hoppas du njuter av sommaren sen när du kommer hem ;)
 

chaabo

www.motomont.se
Gick med
20 Feb 2007
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 990 SMT 2011
Auto Larje...*gråter av skratt*:rofl
Jag var gruppmedic båda gångerna. Men trots det var jag farlig, speciellt när befälets tolkning av schemat uppdagades:fatta! :D


Skönt med lite minnen antar jag:)

Har precis varit och tagit emot de första ny... Say hello to the pinkys!!!!:arsele :tummenupp :yoparty Känns skönt som det kan jag säga, nu är det nära....15 dagar:D

Välkommen hit, kommer ner på min andra resa och byter av dig i Kosovo 7/3 så vi kanske syns då.. Ska ligga på transport på trossplut :)

Hoppas du njuter av sommaren sen när du kommer hem ;)

Jasså du kommer ner på 15, gött det. Ja, då lär vi säkert synas. Får väl ta en öl på Muddy. Första resan hit?
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

Top