Hade planerat att åka nästan hela dagen idag. Såg fram emot det som f*n igår när jag satt på jobbet och det var tungt.. Ställde klockan på tidigt idag..Sussi skrev:2123605Men OJ vad jag vill ut på vägarna istället för att sitta med deklarationen :-(. Dessutom ska jag resa bort 2 veckor. Känns som en liten miss i planeringen när jag bara vill njuta av våren och de (äntligen) grusfria vägarna!
Sussi skrev:2123963hehehe. Vad skönt att det är fler än jag som lider denna dag...
...och snart åker vinet fram
Sussi skrev:2123963hehehe. Vad skönt att det är fler än jag som lider denna dag...
...och snart åker vinet fram
JKay skrev:2118622Jepp gött e det!!
-------------------------------------------------------
Trådstartaren:
hej o välkommen!!
Sussi skrev:det enda jag vill är köra!!!!! Jag åker gärna ut tillsammans med ngn!!
Sussi skrev:2110260Hej. Fick en stark uppmaning om att gå med i Sporthoj och jag gör som jag blir tillsagd ;-). Men på eget inititativ tog jag körkort vid 35-års ålder och köpte en Ducati Monster S4. Jag veeet - den är stor. Som mycket övrigt i livet är det slumpen som avgör ;-). /Sussi
Hardrock Ragge skrev:2201650Haha! Trodde du skulle skriva "Som mycket övrigt i livet är det storleken som räknas"
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |