vtwin skrev:BANDIT! Är det du som var med mej, Andre och Jörgen och stuntade lite på någon lång raka en bit utanför Umeå, förbi Vännäs? Du satt bla. bak på min hoj och filmade när Andre fick till en bra slangare (4:an ut?). Jag och Jörgen fortsatte in i landet och ni vände ut mot Umeå igen.
Kan det vara du måntro?
(Fellåt att jag är lite OT)
Bandit skrev:Ne tror inte det...har inget minne av det i alla fall, är inte den typen av hojåkare som åker på slangen så oftadet namnet som jag känner igen är Andre och med honom har jag varit o åkt på Klockarbäcken med....aldrig Vännas, men vi får väl göra det i sommar
![]()
Eva skrev:Kolla vad jag fick (hmmm köpt) igår![]()
Lite trimmning här o där så kan jag kanske t o m sitta nermen visst är det så att skinn går ju ut sig lite...
Hur mycket är det rimligt att begära för mitt Dainese Luce ställ som är helt och fint och använt ett par säsonger?
Eva skrev:Kolla vad jag fick (hmmm köpt) igår![]()
Lite trimmning här o där så kan jag kanske t o m sitta nermen visst är det så att skinn går ju ut sig lite...
Hur mycket är det rimligt att begära för mitt Dainese Luce ställ som är helt och fint och använt ett par säsonger?
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!