vtwin skrev:BANDIT! Är det du som var med mej, Andre och Jörgen och stuntade lite på någon lång raka en bit utanför Umeå, förbi Vännäs? Du satt bla. bak på min hoj och filmade när Andre fick till en bra slangare (4:an ut?). Jag och Jörgen fortsatte in i landet och ni vände ut mot Umeå igen.
Kan det vara du måntro?
(Fellåt att jag är lite OT)
Bandit skrev:Ne tror inte det...har inget minne av det i alla fall, är inte den typen av hojåkare som åker på slangen så ofta det namnet som jag känner igen är Andre och med honom har jag varit o åkt på Klockarbäcken med....aldrig Vännas, men vi får väl göra det i sommar
Eva skrev:Kolla vad jag fick (hmmm köpt) igår
Lite trimmning här o där så kan jag kanske t o m sitta ner men visst är det så att skinn går ju ut sig lite...
Hur mycket är det rimligt att begära för mitt Dainese Luce ställ som är helt och fint och använt ett par säsonger?
Eva skrev:Kolla vad jag fick (hmmm köpt) igår
Lite trimmning här o där så kan jag kanske t o m sitta ner men visst är det så att skinn går ju ut sig lite...
Hur mycket är det rimligt att begära för mitt Dainese Luce ställ som är helt och fint och använt ett par säsonger?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|