Ny personlig utrustning inför säsongen 04..lägg upp bilder här

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Vid närmare eftertanke blir det nog sånna här.

Bifogat

• susp.jpg
    susp.jpg
    3.9 KB · Visningar: 18

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
Jag har mellandagsfyndat lite kläder för vårens/sommarens enduroåkning! Känns alltid bra att handla för halva priset! Nu saknas bara skydd för överkroppen (även om jag har ett stort inbyggt framtill men det är lite för mjukt :hihi )

Bifogat

• PICT0536.JPG
    PICT0536.JPG
    68.5 KB · Visningar: 49

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TLR 99
BANDIT! Är det du som var med mej, Andre och Jörgen och stuntade lite på någon lång raka en bit utanför Umeå, förbi Vännäs? Du satt bla. bak på min hoj och filmade när Andre fick till en bra slangare (4:an ut?). Jag och Jörgen fortsatte in i landet och ni vände ut mot Umeå igen.
Kan det vara du måntro?

(Fellåt att jag är lite OT)

Bandit

Ha skoj
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Grizzly 600
vtwin skrev:
BANDIT! Är det du som var med mej, Andre och Jörgen och stuntade lite på någon lång raka en bit utanför Umeå, förbi Vännäs? Du satt bla. bak på min hoj och filmade när Andre fick till en bra slangare (4:an ut?). Jag och Jörgen fortsatte in i landet och ni vände ut mot Umeå igen.
Kan det vara du måntro?

(Fellåt att jag är lite OT)

Ne tror inte det...har inget minne av det i alla fall, är inte den typen av hojåkare som åker på slangen så ofta :) det namnet som jag känner igen är Andre och med honom har jag varit o åkt på Klockarbäcken med....aldrig Vännas, men vi får väl göra det i sommar :tummenupp

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TLR 99
Bandit skrev:
Ne tror inte det...har inget minne av det i alla fall, är inte den typen av hojåkare som åker på slangen så ofta :) det namnet som jag känner igen är Andre och med honom har jag varit o åkt på Klockarbäcken med....aldrig Vännas, men vi får väl göra det i sommar :tummenupp

Jo vi får väl göra det :) Han jag söker kanske inte är med i er klubb? Jaja, det vill nog visa sig en vacker dag. Andre kör en Fireblade. 96:a tror jag att det var.

Eva

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Z750 -07
Kolla vad jag fick (hmmm köpt) igår :banana

Lite trimmning här o där så kan jag kanske t o m sitta ner :hihi men visst är det så att skinn går ju ut sig lite...

Hur mycket är det rimligt att begära för mitt Dainese Luce ställ som är helt och fint och använt ett par säsonger?

Bifogat

• P2040012.JPG
    P2040012.JPG
    109.4 KB · Visningar: 75

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Eva skrev:

Lite trimmning här o där så kan jag kanske t o m sitta ner :hihi men visst är det så att skinn går ju ut sig lite...

Hur mycket är det rimligt att begära för mitt Dainese Luce ställ som är helt och fint och använt ett par säsonger?

Det där satt ju som ett smäck :whip

Fotat från rätt håll också ... ser fram emot att se det live :angel

Bandit

Ha skoj
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Grizzly 600
Eva skrev:

snyggt :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...