Ny pojkspoling @ SH

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Givetvis!

Startar man en tråd som heter "Vilken hoj tycker du är bäst i världen?" så måste man noga stipulera att man inte får rösta på sin egen K3:a med fälgstripes och miniblinkers, som fö som av en händelse råkar vara till salu för 139 000:- i annonsdelen. :D

Jag har världens bästa hoj, men det säger jag aldrig till någon för då kommer massa självmordspiloter och fixar höjd premie år mig!

Jag talar aldrig om vilken olja jag använder (givetvis den bästa) för då kanske den är slut när jag ska köpa den nästa gång.

Jag talar aldrig om vilket som är det bästa däcken (de jag själv har) för jag gillar när folk handlar oss ur lågkunjunturen genom att posörköra slut sina klibbiga bandaäck på 200 mil.

Tala är silver, tiga är guld... :D

Välkommen till TS för övrigt!

1wheeldrive

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2010
Hoj
2007 KTM 990 Superduke
Skrev på papperna för en Z750 -04 idag, ska hämta den den 1 April, ni kan tro att en man (läs pojkspoling) i hässleholm längtar väldigt mycket just nu :D

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Skrev på papperna för en Z750 -04 idag, ska hämta den den 1 April, ni kan tro att en man (läs pojkspoling) i hässleholm längtar väldigt mycket just nu :D

Ett par veckor kvar då! :tummenupp Själv har jag varit hojlös en månad nu, men har inte kunnat köra iaf, på tisdag kommer min hoj från Helsingborg:) Hoppas det inte blir ett aprilskämt för dig:D

achooo_prosit

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
690 smc 10
Välkommen :tuttar
Tänkte bara rekomendera ett grymt spännband som jag köpt på biltema, ja jag har köpt en sak på biltema:arsele I alla fall, det bästa jag har använt för att säkra en hoj, tog hem min k5 med hjälp av det funkade kanon...

Thank god for Biltema:Bugar

Och lycka till med körkortet:tummenupp

Bifogat

• Archive_Product_images_82_Large_82-496_l.jpg
    Archive_Product_images_82_Large_82-496_l.jpg
    14.8 KB · Visningar: 26

1wheeldrive

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2010
Hoj
2007 KTM 990 Superduke
Jag lastar helst så att den står så långt fram den kan. Säkra framhjulet så att det inte går att rubba. Sen spännband så att den står rakt.

Okej :) ska man spänna på framgaffeln/stötdamparen och svingen då? :)

Välkommen :tuttar
Tänkte bara rekomendera ett grymt spännband som jag köpt på biltema, ja jag har köpt en sak på biltema:arsele I alla fall, det bästa jag har använt för att säkra en hoj, tog hem min k5 med hjälp av det funkade kanon...

Thank god for Biltema:Bugar

Och lycka till med körkortet:tummenupp

okej, ska åka och kolla på de, hur mycket kostade dom? :Bugar

Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Själv kör jag på castrol i 850:an, "FINNS INGET BÄTTRE, ALLT ANNAT ÄR SKIT" :rolleyes:

Bara namnet på oljan borde avskräcka....Castrator...

Välkommen och kör hårt både på vägarna och forumet !

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...