Runt runt runt i cirklar... och så lite runt igen, nån trixade till det ordentligt o körde högervarv.
Känns väldigt 2003...
gillar framstegen i filmandet, redigeringen och åkningen är riktigt avis på eran stilbildskamera med HD filmupptagning, vad använder ni? canon mark?? nånting kanske
känns som att decca är bland dom bästa i sverige just nu. men finns det någon svensk stunt tävling? skulle vilja se tepsa, andreas gustavsson, decca och gamla hederliga sune andersson göra upp
angående cirklar och drift så kan jag bara köra åt höger, tror det har med hur jag åker (hoppar,snurrar) snowboard att göra
grym rulle
Riktigt bra rulle, med fina trick och bra blandning.
Jag ger den 3 kolvar
Du är 2003 ...eller du kanske fortfarande e kvar i Rakt rakt sen första hojen kom på 1800-talet
Hur tänkte du nu?
Jag får väl försöka föklara vad jag menade med 2003 eftersom du verkar snurrat så mycket på bakhjulet att det snurrar i kontoret också...
Att åka sakta på bakhjulet i cirklar är gammalt, det var fränt 2003, det finns helt enkelt inget nyskapande inom "stunten". Man har tom snurrat åt samma jäkla håll i snart 10 år... det känns verkligen inte 2011. Sorry men "stunten" har blivit tråkig, den är inte ens spännande att titta på då man har störtbågar och stödhjul runt hela hojen.
Vad ska dom göra för att stunten ska bli 2011 då? Kan garantera att du inte ens vet de.
Sent from my Samsung Galaxy S2 using Tapatalk
det här är 2011 http://www.vimeo.com/21017309
det här är 2011 http://www.vimeo.com/21017309
Kan du åka sakta? Kan du inte göra ett klipp där du gör något som e 2011??
Väldigt öm tå det här med att kritisera cirkelkörning på bakhjulet...
Det handlar inte om vad jag kan eller inte kan, det jag fösöker säga är helt enkelt att stuntningen har blivit mainstream. Det är inget som ger någon WOW-känsla, dels för att hojarna kittas så att de nästan snurrar på bakhjulet av sig själva och för att man har stödramar osv osv osv.
Skulle någon göra samma trick på en orginal R1:a tex så skulle det impa, dels för att det är svårt och dels för att saker faktiskt skulle gå sönder vid en vurpa. Spänning helt enkelt...
Ni efterfrågar något som känns 2011, drifting tycker jag känns rätt nytt och fräscht (inte drifta i cirklar, motsols....).
http://www.youtube.com/watch?v=VYpOFimB7ZA
här e när jag åker en org r6a 2007
och lite drift om du nu gillar det
Att åka sakta på bakhjulet i cirklar är gammalt, det var fränt 2003, det finns helt enkelt inget nyskapande inom "stunten". Man har tom snurrat åt samma jäkla håll i snart 10 år... det känns verkligen inte 2011. Sorry men "stunten" har blivit tråkig, den är inte ens spännande att titta på då man har störtbågar och stödhjul runt hela hojen.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari