tarmac
Med lem
Du är fuller och får ingen talan
Men knappt inkörd tror jag det är nu alltså
Missade du min fyndiga nu? Haha!
Du är fuller och får ingen talan
Men knappt inkörd tror jag det är nu alltså
Nja, då blir det ju liksom "du och jag" i samma kategori... jag vet inte jag du lär ju va värre än mig3167285inte härma mig då?
Horny?
Nja, då blir det ju liksom "du och jag" i samma kategori... jag vet inte jag du lär ju va värre än mig
Eller så va det helt enkelt så att jag, trots att jag faktiskt råkar vara kvinna, lyckades med konststycket att citera rätt person och rätt inlägg och faktiskt skriva ett hyfsat värdigt svar, men vad vet jag3167637Nu tar jag mig friheten att tro, att det var mitt inlägg du egentligen skulle citera, eller?
Du har självklart en poäng där, att jag är större än dig, så det kanske inte var så bra. Tänkte mest på de som kör plåtlådor när jag klurade ut det.
Kanske "Varför har du fyra hjul? Jag är vuxen och klarar mig utan stödhjul!" eller något ditåt? Men den kanske inte går hem eftersom den varken anspelar på kroppsdelar eller sex...
Nja, då blir det ju liksom "du och jag" i samma kategori... jag vet inte jag du lär ju va värre än mig
Eller så va det helt enkelt så att jag, trots att jag faktiskt råkar vara kvinna, lyckades med konststycket att citera rätt person och rätt inlägg och faktiskt skriva ett hyfsat värdigt svar, men vad vet jag
Eller så va det helt enkelt så att jag, trots att jag faktiskt råkar vara kvinna, lyckades med konststycket att citera rätt person och rätt inlägg och faktiskt skriva ett hyfsat värdigt svar, men vad vet jag
Nu känner jag mig riktigt dum.
...
Ja, så går det när jag inte tänker till, vilket händer allt som oftast.
Kan du förlåta en korkad karlslok detta stupida klavertramp?
Självklart, du är förlåten 1000 ggr om :
Eller "Miss_Orchidee... ligger först" :3168184Tycker forfarande "Boobs on bike" är bra, kort och enkelt, annars kanske "Miss Orchidee... ligger före ;-)" kunde var en som passar dig.
Tycker forfarande "Boobs on bike" är bra, kort och enkelt, annars kanske "Miss Orchidee... ligger före ;-)" kunde var en som passar dig.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|