Ny sh tröja, vilken slogan?

Gwimphy

Ny medlem
Gick med
19 May 2007
Hoj
zxr 750 streetfighter -93
Det verkar iaf som ingen har tagit min iaf! gas, grass or ass. noone rides for free..
känns gött

tjennis penis ny här btw !

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
annars kanske "TRASIG!" kan va nått eller va sägs?
eller "KAN DU MEKA? TUTA!

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
inte härma mig då? :)

Horny? :tungan

Bifogat

• PICT0024%20copy.jpg
    PICT0024%20copy.jpg
    94.6 KB · Visningar: 97
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nja, då blir det ju liksom "du och jag" i samma kategori... jag vet inte jag :va du lär ju va värre än mig

Nu tar jag mig friheten att tro, att det var mitt inlägg du egentligen skulle citera, eller?

Du har självklart en poäng där, att jag är större än dig, så det kanske inte var så bra. Tänkte mest på de som kör plåtlådor när jag klurade ut det.

Kanske "Varför har du fyra hjul? Jag är vuxen och klarar mig utan stödhjul!" eller något ditåt? Men den kanske inte går hem eftersom den varken anspelar på kroppsdelar eller sex... :D

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3167637 Nu tar jag mig friheten att tro, att det var mitt inlägg du egentligen skulle citera, eller?

Du har självklart en poäng där, att jag är större än dig, så det kanske inte var så bra. Tänkte mest på de som kör plåtlådor när jag klurade ut det.

Kanske "Varför har du fyra hjul? Jag är vuxen och klarar mig utan stödhjul!" eller något ditåt? Men den kanske inte går hem eftersom den varken anspelar på kroppsdelar eller sex... :D
Eller så va det helt enkelt så att jag, trots att jag faktiskt råkar vara kvinna, lyckades med konststycket att citera rätt person och rätt inlägg och faktiskt skriva ett hyfsat värdigt svar, men vad vet jag :rolleyes:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Nja, då blir det ju liksom "du och jag" i samma kategori... jag vet inte jag :va du lär ju va värre än mig

Funderar på att beställa en ny tröja, min är lite väl stor tycker jag, så du kan kanske få ärva "Horny?" ;)

Eller så va det helt enkelt så att jag, trots att jag faktiskt råkar vara kvinna, lyckades med konststycket att citera rätt person och rätt inlägg och faktiskt skriva ett hyfsat värdigt svar, men vad vet jag :rolleyes:

:rofl

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

:huvet Nu känner jag mig riktigt dum. :(

Det du skrev, "Nja, då blir det ju liksom "du och jag" i samma kategori... jag vet inte jag du lär ju va värre än mig", verkade passa in på mitt inlägg, men det passar ju helt korrekt även in på Pasers.

Drog väl den felaktiga slutsatsen på grund av att du hade "du och jag", vilket fanns med i min slogan, och att "du lär ju va värre än mig" för att jag inbillar mig att jag har större cykel än dig (åtminstonde kubikmässigt). (Sen att du trots det med all sannolikhet piskat mig tusen gånger om på bana behöver jag nog inte ens tillägga. :D )

Ja, så går det när jag inte tänker till, vilket händer allt som oftast. :gnissla

Kan du förlåta en korkad karlslok detta stupida klavertramp? :Bugar

powerman

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
metanol sportster, nu startad med 85% nitro, Har en vanlig sportster oxå ;-)
Tycker forfarande "Boobs on bike" är bra, kort och enkelt, annars kanske "Miss Orchidee... ligger före ;-)" kunde var en som passar dig.

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Tycker forfarande "Boobs on bike" är bra, kort och enkelt, annars kanske "Miss Orchidee... ligger före ;-)" kunde var en som passar dig.

"Hjälmen ligger före" är redan upptaget av Nisse Hjälm här på SH.
Men tycker man det är kul så är det väl fritt fram?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept