Kneedrag
Guest
Jag har beställt en tröja sätter in pengarna imorgon 25/11 Swedie.
Hoppas hoppas man får tröjan innan jul
Ska göra mitt bästa. Jag lämnar dock sverige den 11e (Lördag). Sen kommer jag inte tillbaka förrän den 23e.Blue Queen skrev:Jag har beställt en tröja sätter in pengarna imorgon 25/11 Swedie.
du ska ha det du har här på forumet. Vill du ändra forumnamnet, säg till vad så fixar jag. har du oxå beställt innan du nu byter forumnamn så byter jag namnet på ordern över till det nya forumnamnet.ljungen_79 skrev:Går det bra om man ändrar Nicket?
Swedie skrev:du ska ha det du har här på forumet. Vill du ändra forumnamnet, säg till vad så fixar jag. har du oxå beställt innan du nu byter forumnamn så byter jag namnet på ordern över till det nya forumnamnet.
sista november. dats it. betalning ska vara skedd innan dess.MHK skrev:Hur länge kan man beställa tröjor till?![]()
Swedie skrev:sista november. dats it.
Betalade du in före kl16 idag så kommer pengarna in imorgon. Betalade du efter kl16.00 kommer pengarna in på Onsdag.Superbee skrev:men jag är ju inte med på listan![]()
![]()
Swedie skrev:Betalade du in före kl16 idag så kommer pengarna in imorgon. Betalade du efter kl16.00 kommer pengarna in på Onsdag.
läs och förstå även texten jag skriver så slipper du bli orolig och PM'a mig.Superbee skrev:vaaa seriöst?!!!![]()
hmm har för mig jag betalade innan 16.00 vi får se imorgon helt enkelt.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |