Ny SH-tröjomgång innan Jul!

Status
Ej öppen för fler svar.

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Jag fortsätter att vara frågevis -

Vad ska man ha för storlek xl eller xxl, ska ha tröjan över skinnstället. Kör med en tröja nu som är xl men det är lite korvskinn då. Visst frågan är ju väldigt dum men kanske ifall någon har beställt förut och är ungefär 190 lång 85 kilo som kan svara.

Har läst lite olika trådar om detta med storlekarna, fan nu kluddar jag (trött) får se ifall någon svara, men det är ju jag som SKA veta detta bäst men men frågar ändå

Flippen

Ruff Ryderz
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Suzuki GSXR LT K4
IRON MAN skrev:
Hur är dom i storlekarna...stora/små?

Dom är ganska små i storlekarna.. Jag ska köpa en till och det blir en storlek större än normalt

Köpte en M nu o den sitter väldigt slimmad.. Blir nog en large nästa gång!

Mvh / Martin

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Flippen skrev:
Dom är ganska små i storlekarna.. Jag ska köpa en till och det blir en storlek större än normalt

Köpte en M nu o den sitter väldigt slimmad.. Blir nog en large nästa gång!

Mvh / Martin

Japp jag kan bara hålla med, ta åtminstone en storlek större än vad du brukar.
Ska iaf jag göra med nästa tröja jag beställer för den förra vart för liten :mad: :4skrika
//D

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Dvdmaster skrev:
Jag fortsätter att vara frågevis -

Vad ska man ha för storlek xl eller xxl, ska ha tröjan över skinnstället. Kör med en tröja nu som är xl men det är lite korvskinn då. Visst frågan är ju väldigt dum men kanske ifall någon har beställt förut och är ungefär 190 lång 85 kilo som kan svara.

195/98kg XXL tog jag, sitter perfekt utanpå stället :tummenupp och det är riktigt bra kvalitet på den oxå...

Swedie: Är hel nöjd med tröjan! Tack för ett bra jobb :banana

//TwinSucker

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
TwinSucker skrev:
195/98kg XXL tog jag, sitter perfekt utanpå stället :tummenupp och det är riktigt bra kvalitet på den oxå...

Swedie: Är hel nöjd med tröjan! Tack för ett bra jobb :banana

//TwinSucker

Tackar för hjälpen, då blir det XXL för mig också, skulle det vara lite stort så är det ju bara att krympa tröjan eller så får jag äta stora lass med mat. :tummenupp

Rikardo

First Gear Pinned Member
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
YZ 250 -08, CRF 50
Kan man få trycka tröjan med namn och slogan MEN UTAN reklamen på armen eller "sporthoj.com" emblemet? Inte för att jag inte gillar sporthoj.com men jag gillar inte att vara reklampelare... :Bugar

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Rikardo skrev:
Kan man få trycka tröjan med namn och slogan MEN UTAN reklamen på armen eller "sporthoj.com" emblemet? Inte för att jag inte gillar sporthoj.com men jag gillar inte att vara reklampelare... :Bugar
gå till beställningssidan så har du svaret.

Rikardo

First Gear Pinned Member
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
YZ 250 -08, CRF 50
va jobbig du e, ja lr nej hade räckt.....

Jag har kollat sidan å det verkar inte som så...iaf inte att man kan ta bort "sporthoj.com" emblemet men dock texten på ärmen.

*Hoppas att jag inte missade någe om det när jag skummade igenom sidan*

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Rikardo skrev:
va jobbig du e, ja lr nej hade räckt.....

Jag har kollat sidan å det verkar inte som så...iaf inte att man kan ta bort "sporthoj.com" emblemet men dock texten på ärmen.

*Hoppas att jag inte missade någe om det när jag skummade igenom sidan*
Arm tryck? Det står "SPORTHOJ.COM" på Höger arm.
Ja
Nej

;)

destiny_78an

Hatar köer....
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
GPZ 500s *såld*
Swedie skrev:
Arm tryck? Det står "SPORTHOJ.COM" på Höger arm.
Ja
Nej

;)

Hehe, jag har SPORTHOJ.COM på vänster arm, dessutom upp o ner... :rolleyes: Dock var våra storlekar stora, har en small men den är som en vanlig medium :lol Inte många rätt där inte.

Men fin är den och varm! :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
destiny_78an skrev:
Hehe, jag har SPORTHOJ.COM på vänster arm, dessutom upp o ner... :rolleyes: Dock var våra storlekar stora, har en small men den är som en vanlig medium :lol Inte många rätt där inte.

Men fin är den och varm! :tummenupp
Du ser, asså. Det här med storleken på tröjan är olika från person till person verkar det som. Så jag har bestämt mig för att inte yttra mig nämnvärt i ämnet.

Sen ska SPORTHOJ.COM börja nerifrån upp då om du höjer upp din arm, så blir det läsbart för andra från sidan. Eller?

destiny_78an

Hatar köer....
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
GPZ 500s *såld*
Swedie skrev:
Du ser, asså. Det här med storleken på tröjan är olika från person till person verkar det som. Så jag har bestämt mig för att inte yttra mig nämnvärt i ämnet.

Sen ska SPORTHOJ.COM börja nerifrån upp då om du höjer upp din arm, så blir det läsbart för andra från sidan. Eller?

Hmmm, S:et börjar i armhålan (dvs inte ovansidan av ärmen) och com:et slutar vid handleden. Men det står upp o ner också. Det är på fel ärm, på fel sida (undersidan) och det är upp och ner... Det är det jag menar med inte många rätt! Ska se om jag kan redigera en bild på något vänster (äger ingen kamera...)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
destiny_78an skrev:
Hmmm, S:et börjar i armhålan (dvs inte ovansidan av ärmen) och com:et slutar vid handleden. Men det står upp o ner också. Det är på fel ärm, på fel sida (undersidan) och det är upp och ner... Det är det jag menar med inte många rätt! Ska se om jag kan redigera en bild på något vänster (äger ingen kamera...)
satan skakar ... argh!!! Jag kan inte göra nånting åt det här... Men jag ringer just nu tryckeriet iaf. De ska få veta hut.

destiny_78an

Hatar köer....
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
GPZ 500s *såld*
Swedie skrev:
satan skakar ... argh!!! Jag kan inte göra nånting åt det här... Men jag ringer just nu tryckeriet iaf. De ska få veta hut.

Det är lugnt.. Värmen är det iaf inget fel på :rolleyes:
Funderar dock på att beställa en munktröja till pojken (utan armtryck :hihi )

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
destiny_78an skrev:
Det är lugnt.. Värmen är det iaf inget fel på :rolleyes:
Funderar dock på att beställa en munktröja till pojken (utan armtryck :hihi )
Armtrycket blir rätt nästa gång!! jag lovar... annars bombar jag upp stället. fakk.

Jag har tidigare specificerat om att trycket ska vara rättvänt... men nu denna gången så sket de tydligen i att komma ihåg det. fakks

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Alper skrev:
Hej!
Får man fråga vartifrån du beställer? Vilket tryckeri? url? :)

Tackar så mycket..

Mvh/Alper
Nej. Tyvärr. De tar inte emot privatkunder heller. Krävs även en viss omsättning per år.

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Japp, då har man snart en tröja ja med då! Stabilt! :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...