Ny SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.

Visse

The Unforgiven
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Svart Yamaha R1 2008
Äntligen hänger man med!!! :D Kom igen och beställ nu så det blir av! :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
beställt, IGEN! nu ska ja komma ihåg att betala......:tummenupp

Mackan_HBG

Buskisförare
Gick med
30 Apr 2008
Hoj
Njae, eller?
Beställt.

Men betalning väntar man med till man fått reda på om det blir av eller?
:confused:

MindLess

UndraVadSkaMan
Gick med
1 Jun 2007
Hoj
KTM 990 Supermoto 2009
Beställt.

Beställt å betalt. Ingen kommer ihåg en fegis :tummenupp
Tar förgivet att man får tillbaka pengarna snabbt å smidigt om det inte blir nått tror även man måste betala för att vara säker på att få nån.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Fegisar till trots önskar även jag lite mer information om när tanken är att betalning skall ske. Beställning och betalning är som bekant två olika saker.

Coffinshaker

Ska bli DaddyO!
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
hojlös
I vanlig ordning den eviga frågan om hur dem är i storlekarna?
Är rätt liten men hade ju vart bra att ha en som går över stället utan att se ut som om man snott svullos tröjja ifall man har den civilt. :)

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Beställt en ny! Får kanske en som passar bättre nu =) Large ska det vara om man är 60kg lätt och 170cm kort verkar det.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fegisar till trots önskar även jag lite mer information om när tanken är att betalning skall ske. Beställning och betalning är som bekant två olika saker.
Du kan inte beställa efter sista betalningsdag :)
Så det är samma.

Beställt.

Nej, det går på antal betalda vid månadsskiftet, för att veta om det blir tryck under december månad.

Last edited:

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
Beställt en ny! Får kanske en som passar bättre nu =) Large ska det vara om man är 60kg lätt och 170cm kort verkar det.

Då får jag ta och lita på dig:tummenupp Och hoppas att jag inte får ett litet mini tält:gnissla
(beställer ikväll )

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Kan någon som beställt i föregående omgångar, före den förra... berätta vilket märke det var på College-tröjorna? Samt Munk-tröjorna?

Jag håller inte riktigt reda på det själv och tänkte samla in och skriva ut på rätt ställen vad för tröjor det är.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Du kan inte beställa efter sista betalningsdag :)
Så det är samma.

Nej, det går på antal betalda vid månadsskiftet, för att veta om det blir tryck under december månad.

Min frågeställning var snarare huruvida tanken var att betalning skulle ske innan beslut tagits om beställning eller ej. Eftersom så tycks vara fallet skulle det vara av intresse att veta vad som händer med insatserna om bedömningen görs att alltför få beställt.

Skulle också vara av intresse att få reda på hur stora storlekarna är eftersom de tycks (?) ha ändrats.

:tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Min frågeställning var snarare huruvida tanken var att betalning skulle ske innan beslut tagits om beställning eller ej. Eftersom så tycks vara fallet skulle det vara av intresse att veta vad som händer med insatserna om bedömningen görs att alltför få beställt.

Skulle också vara av intresse att få reda på hur stora storlekarna är eftersom de tycks (?) ha ändrats.

:tummenupp
Ingen återbetalning. Jag har bara skrivit att OM det är tillträckligt med månadsskiftet att leverans KAN ske innan jul. Men det är bara en vanlig ny omgång. Så vill man inte ha en, mer än bara som julklapp, så kanske bäst att hoppa över. Annars kommer den i slutet av Januari.

Storleksmässigt så är det för individuellt och olika från person till person.

Ställ frågan i denna tråd och hoppas på svar från användare.

überkill

Guest
Jag mailade snubben som stod som referens angående kvaliteten på plaggen och fick till svar att de var från antingen Fruit of the loom eller Southwest.

Däremot vet jag inget om storlekarna, jag beställde en långärmad tröja men valde en storlek större än den t shirt jag beställde förra gången men mest för jag har inte tvättat t shirten och vet inte hur mycket den krymper.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Ingen återbetalning. Jag har bara skrivit att OM det är tillträckligt med månadsskiftet att leverans KAN ske innan jul. Men det är bara en vanlig ny omgång. Så vill man inte ha en, mer än bara som julklapp, så kanske bäst att hoppa över. Annars kommer den i slutet av Januari.

Storleksmässigt så är det för individuellt och olika från person till person.

Ställ frågan i denna tråd och hoppas på svar från användare.

Vi talar alltså om leverans till jul om intresse finns, i annat fall till januari?

Storlekarna är desamma oberoende av hur köparen är byggd, skapad, formad och funtad om nu inte tröjorna är individuellt måttbeställda, hur de passar är en helt annan femma. Därav min fråga.

Användare: om någon skulle kunna ange hur stora tröjorna är i respektive storlek gör ni inte bara mig en tjänst, ni hjälper också andra användare, fattiga barn i Guatemala, regnskogarna i Borneo och alkoholisten Bengtsson som bor på andra sidan gatan.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...