hmm är de så små , jag är ungefär i samma längd men 20 panner mer , måste jag beställa en xl då ?
Verkar vara små storlekar. Jag måste nog köra på en XXL isf då jag är 183 lång och väger 105 kg?
hmm är de så små , jag är ungefär i samma längd men 20 panner mer , måste jag beställa en xl då ?
Verkar vara små storlekar. Jag måste nog köra på en XXL isf då jag är 183 lång och väger 105 kg?
Har redan läst, vad var frågan?
Gjorde en enklare undersökning i veckan, och frågade de som beställt och fått tröjor. Det ska ha varit printwear på College förra omgången, och sedan South west för Munk.Frågan var om det är samma märke/leverantör på tröjorna som vid förra omgången, eftersom de storlekarna inte verkar överenstämma med de angivna måtten. Enligt måttangivelserna motsvarar L ganska precis den tröja i size L jag kör med utanpå stället, men enligt de uppgifter som getts av personer mindre än jag (186/88) som beställde sist är L lagom för en person 10 cm och 25 kg mindre. Då talar vi inte passform - min tröja är långtifrån tight - utan korta ärmar osv.
Han missuppfattade dock frågan. Jag frågade inte vilket märke det var, jag frågade alltså om det var samma för att få en uppfattning om man ska gå på mått eller erfarenhet ("that's what she said"). Någon aning?
Gjorde en enklare undersökning i veckan, och frågade de som beställt och fått tröjor. Det ska ha varit printwear på College förra omgången, och sedan South west för Munk.
Jag kommer kanske byta tryckeri till denna omgången. Då blir det om jag förstått rätt Southwest för både College och Munktröjor.
Bästa lösningen vore att ni hittar en tröja att testa av rätt märke innan köp. Men det blir liksom svårt.
Vet inte riktigt just nu vad vi ska göra. Jag ska be om exakta mått på de märken som används, hoppas på svar i veckan.
Ska du ha den utan på stället så ,ja!.
Köpte en XL och den kan jag lagom ha när jag är utan ställ.
180cm 98kg
Med post?hur levereras dom???
Med post?
Skillnaden som blir till nya omgången är att varje utsändelse får kollinr så inga brev "försvinner".
Jag är för långsam för att ha en SH tröja utanpå ställ med en kaxig slogan (tog kortet i somras).
Men en T-shirt med bara sitt handle och sporthoj loggan skulle man kanske kunna ha. Kanske någon som blir glad av att se SH loggan när man traskar omkring på sommaren (de gånger man går av hojen )
Om man bara lämnar de här fälten:
Skriv din slogan: (blir centrerad)
Rad 1:
Rad 2:
Rad 3:
tomma så blir det väl en tröja utan slogan?
Om man ska ha en T-shirt och är 190cm lång och väger ca 85kg. Ska ha tröjan direkt på kroppen och varken vill att den ska vara väldigt tajt eller bli som ett tält, utan ha normal passform. Vilken storlek är då lämpligt att välja? L ? XL ?
Jag skulle gärna villa ha sporthojj trycket som är på armen eller på rygger På FRAMSIDAN på tröjjan, går det att fixa för en hundring mer typ, ??
flera som vill ha det ?? ?
Du får trycka på det extra själv via ett tryckeri.Jag skulle gärna villa ha sporthojj trycket som är på armen eller på rygger På FRAMSIDAN på tröjjan, går det att fixa för en hundring mer typ, ??
flera som vill ha det ?? ?
finns det inga bildexempel på hur de andra tröjorna än huv-tröjan ser ut och hur de ser ut med tryck? skulle vara bra att veta innan man bestämmer sig!
Sen skulle man gärna se hur den andra färgen ser ut på tröjan!
De ska ha Large isåfall, inte större !
Jag är 175cm och väget ca 70kg och har storlek medium på min munk töjja med luva, och den är pefekt i armen och storlek.. har beställt 2 gr och båda var bra, den första gick sönder i mc krashen och den andra fick jag nyss hem och den va perfekt med..
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |