Ny SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Hoj
Z1000 -09
Även jag är lika stor. Jag har Large i tröjan och då sitter den tajt på mig med skinnställ på. Medium går aldrig om du ska ha den över stället.

Issue

Apan
Gick med
25 Jun 2006
Hoj
690 smc -10
Fanns det inte nån tråd där alla skrev roliga texter dom har på tröjan? Vill ha lite inspiration.. "Och bilen går bra?" tyckte jag va kul!

Swedie, hur många betalda är vi uppe i nu?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fanns det inte nån tråd där alla skrev roliga texter dom har på tröjan? Vill ha lite inspiration.. "Och bilen går bra?" tyckte jag va kul!

Swedie, hur många betalda är vi uppe i nu?
Vad jag kan se, inte tillräckligt... utan långt ifrån. 17 st. Men 42 st obetalda. Så finns ju chans att folk beställer mer och betalar i slutet av månaden.

Issue

Apan
Gick med
25 Jun 2006
Hoj
690 smc -10
Släng upp en FET nyhet på första sidan eller dra massPM så vi får tröjjorna tills tomten knackar!! :)

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Jaha, man får väl se till att köpa fler än en i värsta fall. Annars blir det ingen julklapp till mig själv. ;)

Issue

Apan
Gick med
25 Jun 2006
Hoj
690 smc -10
Du glömde stänga av belysningen på din hoj!!!!

Va? :va

Jaha, man får väl se till att köpa fler än en i värsta fall. Annars blir det ingen julklapp till mig själv. ;)

Hehe, ja samma här, men bara för det är så svårt att bestämma sej för ETT tryck...

Tänkte på en annan sak, får man trycket längre ner/upp beroende på i vilket fält man fyller i? Tex om man bara vill ha en rad "skit pårej" och vill ha den ner mot röven, kan man fyllar i fält 3 bara då och låta dom andra va tomma?
Hoppas nån förstog frågan.. :gnissla

Björkner

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2008
Hoj
Cbr 1000 -2008
sh.tröjor

Hej! ska man betala innan man fått tröjan? isamband med beställningen alltså!

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Hoodie har jag medium och det passar perfekt på skinstället, är 177cm hög och 65kg lätt. Large låter stort tycker jag.

Ska iaf ha en utan hoodie nu, gillar inte att åka med strypsnara.. :näsblod

Den var bra, ta den! :tummenupp

Jag har en vanlig, medium, är 174 lång och 64? kg lätt och armarna är aningen för korta och den sitter rätt tajt på mig

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Gjorde en enklare undersökning i veckan, och frågade de som beställt och fått tröjor. Det ska ha varit printwear på College förra omgången, och sedan South west för Munk.

Jag kommer kanske byta tryckeri till denna omgången. Då blir det om jag förstått rätt Southwest för både College och Munktröjor.

Bästa lösningen vore att ni hittar en tröja att testa av rätt märke innan köp. Men det blir liksom svårt.

Vet inte riktigt just nu vad vi ska göra. Jag ska be om exakta mått på de märken som används, hoppas på svar i veckan.

har du fått några nya mått?:)

mvh//PB

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Ni måste göra skillnad på om ni har/hade hood eller college, eftersom det var två olika tillverkare/märken. Nu är det tillverkaren av hooden som gör samtliga tröjor. Efter vad jag har förstått var collegetröjorna små i storlekarna, hoodtröjorna normala. Det är dock inget jag vet till 100%, jag utgår bara från vad folk har sagt. Tills Swedie får tag på officiella mått är det väl dock åtminstone något att utgå ifrån tills vidare.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...