Verkar vara små storlekar. Jag måste nog köra på en XXL isf då jag är 183 lång och väger 105 kg?
Även jag är lika stor. Jag har Large i tröjan och då sitter den tajt på mig med skinnställ på. Medium går aldrig om du ska ha den över stället.
Vad jag kan se, inte tillräckligt... utan långt ifrån. 17 st. Men 42 st obetalda. Så finns ju chans att folk beställer mer och betalar i slutet av månaden.Fanns det inte nån tråd där alla skrev roliga texter dom har på tröjan? Vill ha lite inspiration.. "Och bilen går bra?" tyckte jag va kul!
Swedie, hur många betalda är vi uppe i nu?
Typ så här.
Kör på xxl, det har jag gjort.
Är 193 och väger 100kg, och xxl sitter bra
Vad jag kan se, inte tillräckligt... utan långt ifrån. 17 st. Men 42 st obetalda. Så finns ju chans att folk beställer mer och betalar i slutet av månaden.
Släng upp en FET nyhet på första sidan eller dra massPM så vi får tröjjorna tills tomten knackar!!
Jaha, man får väl se till att köpa fler än en i värsta fall. Annars blir det ingen julklapp till mig själv.
Du glömde stänga av belysningen på din hoj!!!!
Jaha, man får väl se till att köpa fler än en i värsta fall. Annars blir det ingen julklapp till mig själv.
Hej! ska man betala innan man fått tröjan? isamband med beställningen alltså!
Hej! ska man betala innan man fått tröjan? isamband med beställningen alltså!
Hoodie har jag medium och det passar perfekt på skinstället, är 177cm hög och 65kg lätt. Large låter stort tycker jag.
Ska iaf ha en utan hoodie nu, gillar inte att åka med strypsnara..
Den var bra, ta den!
Gjorde en enklare undersökning i veckan, och frågade de som beställt och fått tröjor. Det ska ha varit printwear på College förra omgången, och sedan South west för Munk.
Jag kommer kanske byta tryckeri till denna omgången. Då blir det om jag förstått rätt Southwest för både College och Munktröjor.
Bästa lösningen vore att ni hittar en tröja att testa av rätt märke innan köp. Men det blir liksom svårt.
Vet inte riktigt just nu vad vi ska göra. Jag ska be om exakta mått på de märken som används, hoppas på svar i veckan.
Jag har en vanlig, medium, är 174 lång och 64? kg lätt och armarna är aningen för korta och den sitter rätt tajt på mig
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |