hej igen, skulle som sagt jätte gärna villja få se bilder på t-shirten och long sleeve tröjan, håller på att bestämma mig om vad jag ska beställa så man vill ju gärna ha exempel på dem oxå men jag kan lova att jag kommer beställa sen
Jag har inga tyvärr, vilket är illa. Jag får hoppas någon här kan hjälpa dig.hej igen, skulle som sagt jätte gärna villja få se bilder på t-shirten och long sleeve tröjan, håller på att bestämma mig om vad jag ska beställa så man vill ju gärna ha exempel på dem oxå men jag kan lova att jag kommer beställa sen
Munktröja x2 - klart o betalt
Det är just nu knappt 50 som betalat. Det är nu i dagarna lönerna kommer in o det kan bli fler som betalar.
Tyvärr så är dessa tröjor väldigt dyra att trycka upp.
Ska det bli kortare perioder mellan beställning och leverans, så måste priset öka 150-200 kr.
Nej, det vore i framtiden / nästkommande omgångar såklart.Men det priset som är idag (450kr)för vanlig tröja påvärkas ej även om den kommer tidigare eller senare?? Jag menar, har man betalt så har man ju..
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |