Ny SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.

überkill

Guest
Fick min igår. Kan hålla med o m dålig service av DHL men dock ett trevligt bemötande var gång jag ringt eller när jag var på deras depå.

Sweatshirten i storlek L sitter bra på mig som har stora armar och axlar och "lite mage" och är 188 cm lång.

Verkar vara fin fin kvalitet och jag ser redan fram emot att bära den på bandagar mm nästa sommar :)

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Fick min igår. Kan hålla med o m dålig service av DHL men dock ett trevligt bemötande var gång jag ringt eller när jag var på deras depå.

Sweatshirten i storlek L sitter bra på mig som har stora armar och axlar och "lite mage" och är 188 cm lång.

Verkar vara fin fin kvalitet och jag ser redan fram emot att bära den på bandagar mm nästa sommar :)

Du och jag är lika långa, men jag beställde XL och det känns som det var tur att jag gjorde det.. Rätt så små i storleken för att vara Xl tycker jag. Men den passar fint! :)

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Du och jag är lika långa, men jag beställde XL och det känns som det var tur att jag gjorde det.. Rätt så små i storleken för att vara Xl tycker jag. Men den passar fint! :)

Jag är 190 cm och väger 85 KG, köpte en XL och som du säger var det ett bra köp. :tummenupp

Den sitter perfekt! Med stället på blir ärmarna lite korta när jag lyfter upp armarna men det blir skit bra när man kör MC. Handskarna ska ändå vara över och man vill inte ha massa tyg som bulkar upp sig och är obehagligt under dem. Den sitter inte för tajt och inte för löst med stället på även om jag har puckel under. Utan ställ sitter den också bra och är inte kort i ärmarna, sammanfattning: perfekt.

EDIT: Lite bilder på skönheten
Moddad SH Tröja#1.JPG Moddad SH Tröja#2.JPG

Last edited:

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Niiice! :tummenupp
Den är så skön att man knappt vill ta av sig den! hehe :yoparty

Instämmer :tummenupp

Jag hade inte några problem med DHL. De ringde dagen innan och undrade om de kunde komma förbi mellan 10-13.00. Nästa dag när jag vaknade vid 11.30 så hade de tydligen kommit förbi redan 07.30. Vilket inte var några problem för mig.

De som har haft problem med DHL kanske bor i lägenhet?

Last edited:

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Instämmer :tummenupp

Jag hade inte några problem med DHL. De ringde dagen innan och undrade om de kunde komma förbi mellan 10-13.00. Nästa dag när jag vaknade vid 11.30 så hade de tydligen kommit förbi redan 07.30. Vilket inte var några problem för mig.

De som har haft problem med DHL kanske bor i lägenhet?

MEN va bra dåå!!! hehe :huvet Japp, jag bor i lägenhet och hade problem med dom.. men nu när man har tröjan är det glömt! :D '

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag är 190 cm och väger 85 KG, köpte en XL och som du säger var det ett bra köp. :tummenupp

Den sitter perfekt! Med stället på blir ärmarna lite korta när jag lyfter upp armarna men det blir skit bra när man kör MC. Handskarna ska ändå vara över och man vill inte ha massa tyg som bulkar upp sig och är obehagligt under dem. Den sitter inte för tajt och inte för löst med stället på även om jag har puckel under. Utan ställ sitter den också bra och är inte kort i ärmarna, sammanfattning: perfekt.

EDIT: Lite bilder på skönheten
View attachment 258137 View attachment 258138
Kul att höra att du är nöjd :tummenupp Glädjer i mörkret

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
Fan va najs. Allt kommit, till och med DHL skötte sig fint, ringde innan och bestämde tid. Allt klappat och klart.. Som tidigare talare, små i storlekarna men det då får man ju en anledning till att handla en till i vår eller hur.. :)

jimzzz

Ny medlem
Gick med
25 Oct 2008
Hoj
03 Suzuki gsxr
Fick hem min idag. Nöjd med storleken och kvalitén. Dock var det tråkigt att jag inte fick trycket på ena armen som jag beställt :confused:

Hoppe

Nu +9 hk
Gick med
5 Jul 2008
Hoj
BMW K1200S, Tricolor
Nu har man packat upp och testat. Liten i storlek men jag beställde en storlek extra så det blev helt perfekt :tummenupp Dock lite besviken då inte jag heller fick något tryck på ärmen :confused:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Samma sak här. Ändrade min beställning till XL, men fick L, och inget tryck på ärmen här heller..

StunterGirl

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2008
Hoj
suzuki
Tack swedie för den snygga tröjan!!
Sitter skitbra och trycket är nice som fan. Riktigt nöjd!!!!!!!!

staten99

Inga åsikter längre
Gick med
4 Feb 2008
Hoj
två hjul
När kommer nästa omgång ?????
Hur skall man betrakta upphovsrätten på trycket
En del är ju så fruktansvärt roliga / fyndiga
IOF har jag en rolig på lut . . . polisen kommer att dö . . eller jag

Micke_Nilsson

Kan man muta nån till bättre väder? =)
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda 1000RR 2008
Hoppas verkligen inte ni andvänder samma märke av tröja tills nästa beställning, skitkonstig i storleken...jag har medium i vanliga fall så tänkte en large kan va bra den passar å så men sitter allmänt jävligt illa.
Nästan så man vill ha stålarna tillbaka...besviken :(

Issue

Apan
Gick med
25 Jun 2006
Hoj
690 smc -10
Har alla fått sina tröjor? Jag har inte hört nått? Hur funkar leveransen?

Fick (påminnelse??) 5min efter det här inlägget från DHL.. Haleluja! Hoppas den sitter bra!

Issue

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...