Ny Sporthoj.com-tröjomgång!

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jojjen skrev:
Men Swedie... klockan e 5 å ja kom precis hem från jobbet... kan ja inte få med min beställning om ja springer ner till posten å för över pengarna nu??
Jag måste sätta stopp nån gång...
Men visst, spring ner o sätt in pengarna med snabböverföring idag, så är de framme imorgon. Vilket funkar. Så gör det!

Jojjen

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
zx6r -95
Swedie skrev:
Jag måste sätta stopp nån gång...
Men visst, spring ner o sätt in pengarna med snabböverföring idag, så är de framme imorgon. Vilket funkar. Så gör det!
pust... flås... nu har ja varit på posten :banana
ja visste inte ditt namn men det kom upp automatiskt när de skrev in postgironumret. det var ett väldigt fint förnamn du har (alltså samma som jag) å rättstavat va de me :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Kan alla checka så eran order är markerad betald. Jag har inte haft några problem hittills. Ni som betalat igår eller kommer betala idag (via posten) behöver ej rapportera in. Vill bara se till att alla som betalat kommer få.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Malmus skrev:
Hur går det med tröjorna? NÅgon ny prognos?
Onsdag nästa vecka enligt tryckeriet. Då ska de vara klara. Så det blir väl mitten av Augusti som jag sa. Ungefär! Det är alltid nån försening med dessa, pga tryckeriets leveranstider kan vara olika (semestertider från leveranterörer m.m orsakade fördröjning denna gången).

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nu har jag fått hälften, fyra kartonger. Fakk. Nog inte haft nån så här stor omgång förrut. Kommer ta mig en evighet att packetera.

Jag åker på affärsmöte imorgon till Tylösand och är borta till Torsdag kväll/natt.

Ska få ut så många som möjligt innan lunch imorgon.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Det ordnar sig säkert....ingen brådska för min del. VILL HA NU!!

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Vi har skickat iväg fyra kartonger nu, resten kommer att bli utskickade efter helgen, kanske vi hinne få ut några på Fredag om vi är hemma i tid.

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Sålt Millen :(
RoLLER skrev:
Svensken!

Varför e nicket så litet på munktröjan och mycket större (bättre) på longsleeven?

Jag tycker att det e viktigt att synas och höras mycket!

Hmm, på min munktröja är nicket på tok för stort & sitter så högt upp att luvan döljer mer än halva namnet. Det enda som syns av namnet är "MA________80" :(

En ren besvikelse... använder inte sporthojströjan...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Maria1980 skrev:
Hmm, på min munktröja är nicket på tok för stort & sitter så högt upp att luvan döljer mer än halva namnet. Det enda som syns av namnet är "MA________80" :(

En ren besvikelse... använder inte sporthojströjan...

Detta är ju tyvärr inget jag kan göra något åt.
Att sätta längre ner, visst. Men föreställ dig det i huvet. Hur fel det ser ut när luvan är uppfälld.

Nästa omgång, om du vill ha ny icke munk-sh-tröja, kontakta mig så kanske vi kan göra något special price for you. Detta gäller inte alla! Fakk. Särbehandling här.. oki? Men bara om det önskas av dig då.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Maria1980 skrev:
..

Spelar ingen roll, vi tittar ändå bara på din stjärt :hihi

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Sålt Millen :(
Swedie skrev:
Detta är ju tyvärr inget jag kan göra något åt.
Att sätta längre ner, visst. Men föreställ dig det i huvet. Hur fel det ser ut när luvan är uppfälld.

Nästa omgång, om du vill ha ny icke munk-sh-tröja, kontakta mig så kanske vi kan göra något special price for you. Detta gäller inte alla! Fakk. Särbehandling här.. oki? Men bara om det önskas av dig då.

Det låter riktigt schysst! :Bugar
Då håller jag utkik efter nästa omgång!!!

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Alicia skrev:
Vi har skickat iväg fyra kartonger nu, resten kommer att bli utskickade efter helgen, kanske vi hinne få ut några på Fredag om vi är hemma i tid.

Faaan, nu kommer jag inte att kunna sticka hemifrån imorgon. Kommer att stå och spana efter brevbäraren hela dagen.... :rolleyes:
*håller tummarna stenhårt och hoppas på att min tröja är skickad*

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand