Ny Tävling.. Energidrycker!!!

RedRider

Invincible
Gick med
25 Nov 2006
Tjo!

Eftersom det finns alla möjliga sorters tävlingar här nu tänkte jag starta ännu en. Många av oss dricker energidrycker, antar jag, så varför inte ha en tävling om vem som har flest sorter? Har man för mycket fritid så...:gnissla

Regler: 1. Måste vara alu. burk. Vilken volym spelar ingen roll..
2. Bild måste bifogas
3. Uppdatera gärna när du samlat på dig någon ny:tummenupp

Lycka till,

Mitt bidrag: 14 st än så länge:tungan

Bifogat

• IMG_25061.jpg
    IMG_25061.jpg
    135.5 KB · Visningar: 257
Last edited:
Jag har bara en än så länge. En orginla powerking.

attachment.php

Bifogat

• DSC00425.JPG
    DSC00425.JPG
    26.8 KB · Visningar: 208
Tävling?

Alla tävlingar är till för att vinnas, men denna är änsålänge för dålig konkurens på för att bry sig...14 energidrycker? finns fler än så att handla inom 500 meters radie härifrån jöö :gnissla

Tjo!

Eftersom det finns alla möjliga sorters tävlingar här nu tänkte jag starta ännu en. Många av oss dricker energidrycker, antar jag, så varför inte ha en tävling om vem som har flest sorter? Har man för mycket fritid så...:gnissla

Regler: 1. Måste vara alu. burk. Vilken volym spelar ingen roll..
2. Bild måste bifogas
3. Uppdatera gärna när du samlat på dig någon ny:tummenupp

Lycka till,

Mitt bidrag: 14 st än så länge:tungan

Vilken var bäst ? eller godast kanske det ska vara..

Kaffe innehåller koffein, är det en energidryck?

Nej jag vet detta.. Jolten är tveksamt om den bör vara med..Men alla våra kära datornördar dricker ju litervis med detta och de är ju vakna hela nätterna så jag tänkte att den kan få vara med, på ett hörn (som synes på bilden)

har ju inte änns nbattery

Men förlåt då! Har inte hunnit inhandla den:tungan Hade tänkt att köpa den, magic och f1 inom kort.

2739874 Nej jag vet detta.. Jolten är tveksamt om den bör vara med..Men alla våra kära datornördar dricker ju litervis med detta och de är ju vakna hela nätterna så jag tänkte att den kan få vara med, på ett hörn (som synes på bilden)

Men förlåt då! Har inte hunnit inhandla den:tungan Hade tänkt att köpa den, magic och f1 inom kort.
Dont taste lake shit.. ne den e skit äcklig. nästan hustler vidrig.

Hade en pyramid med 3 flak powerking förut, mitt ex tyckte dock inte den va fin så nu är 2 veckors slit (på att drika upp dom) bort kastat.

Dont taste lake shit.. ne den e skit äcklig. nästan hustler vidrig.

Hade en pyramid med 3 flak powerking förut, mitt ex tyckte dock inte den va fin så nu är 2 veckors slit (på att drika upp dom) bort kastat.

Haha, smaken bryr jag mig mindre om till den här tävlingen. Nos smakade shit men burken va så ball att jag bara var tvungen. Jag och några polare till gjorde som du, samlade på powerking och byggde en pyramid. Vettefan vad som hände med den?:va

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick