Ny tävling - Veckans dummaste

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Ort
Skåne
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Inte funderat över att sluta använda ord du inte begriper?

Egentligen borde jag kanske ta det här via PM Markus, men jag kör det här. Hur kommer det sig att i 9 fall av 10 då du skriver i en tråd så går hela ditt inlägg (som oftast inte är särskilt långt) ut på att förolämpa någon, dock på ett så smidigt sätt som möjligt, så att du inte blir bannad.

Då kan man fråga sig, vad är det som gör att du måste hävda dig genom att slänga ur dig förolämpningar till allt och alla hela tiden på ett internetforum? Har du några jobbiga komplex som du måste lindra genom att förolämpa andra anonymt?

Nu när jag tänker på det så har jag kommit på vad jag tänker kalla dig i fortsättningen, som svar på alla förolämpningar jag har fått utstå från dig, herr Komplex(tm).


Förövrigt anser jag att mitt bidrag borde vinna, men eftersom det är diskvalificerat på grund av diskutabla regler (;)) så tror jag att Korvgubbe kammar hem vinsten. Hur utses vinnaren?
 
Last edited:

HojRevival

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2007
Ort
Smålänning för det mesta
Hoj
pytteliten vf400
Haha, precis som de där G.S. då som gjort alla skitbra verktyg enligt en mekonomen människa.
Nä, fan, denna tråden är ju meningslös så länge det finns amerikaner och sossar,
det blir ju liksom "walk over" för allt annat. Även om nuvarande regering jobbar sig allt närmre samma klassificering.
Vi måste nog begränsa oss till vad som normalt borde kunna betraktas som normalbegåvade männinskor innan det är möjligt att utse den dummaste, om inte detta skall bli enformigt.
 

Kia

Guest
Egentligen borde jag kanske ta det här via PM Markus, men jag kör det här. Hur kommer det sig att i 9 fall av 10 då du skriver i en tråd så går hela ditt inlägg (som oftast inte är särskilt långt) ut på att förolämpa någon, dock på ett så smidigt sätt som möjligt, så att du inte blir bannad.

Då kan man fråga sig, vad är det som gör att du måste hävda dig genom att slänga ur dig förolämpningar till allt och alla hela tiden på ett internetforum? Har du några jobbiga komplex som du måste lindra genom att förolämpa andra anonymt?

Nu när jag tänker på det så har jag kommit på vad jag tänker kalla dig i fortsättningen, som svar på alla förolämpningar jag har fått utstå från dig, herr Komplex(tm).


Förövrigt anser jag att mitt bidrag borde vinna, men eftersom det är diskvalificerat på grund av diskutabla regler (;)) så tror jag att Korvgubbe kammar hem vinsten. Hur utses vinnaren?

Nu ber jag korvgubbe så mycket om ursäkt för att jag spammar i hans tråd, men jag kan inte låta bli.

Det här gäller väl för väldigt många härinne?? :va

Förolämpningar och fula svar... men så pass smidiga att det inte ska leda till banning.... Inget ovanligt.

Vet inte om det beror på den årliga hojabstinensen eller svåra attitydsproblem hos folk?? :va Men många borde nog lägga sin nästa löning på en charmkurs... :pannkyss

Korvgubbe, förlåt igen för att jag tog upp plats med sånt här bjäfs i onödan... :pannkyss
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
@ Sporthojarn och Kia. Ni måste väl för fan ha lite humor och förstå ironin. När folk stavar som 8-åringar och särskriver som själve fan så förtjänar man en känga ibland. Ironi och taskiga skämt har väl funnits sen sh.com´s begynnelse. Dock förstår inte de nya moppefuckomedlemmarna [TM] skämten, de har joinat sidan för en månad sedan och kommer med massa klagomål. Om ni läser längst ner på sidan så har herr Swedi skrivit att
"© 2001-2006 Sporthoj.com - Rättigheter är få på denna sajt. Akta er"

:sissy

Jag utsåg ju korvgubbe till veckans vinnare. Därmed borde jag ju har vunnit indirekt, vilket gör att det är jag som bestämmer nästa veckas vinnare :banana
 
Last edited:

Kia

Guest
@ Sporthojarn och Kia. Ni måste väl för fan ha lite humor och förstå ironin. När folk stavar som 8-åringar och särskriver som själve fan så förtjänar man en känga ibland. Ironi och taskiga skämt har väl funnits sen sh.com´s begynnelse. Dock förstår inte de nya moppefuckomedlemmarna [TM] skämten, de har joinat sidan för en månad sedan och kommer med massa klagomål. Om ni läser längst ner på sidan så har herr Swedi skrivit att
"© 2001-2006 Sporthoj.com - Rättigheter är få på denna sajt. Akta er"

:sissy

Jag utsåg ju korvgubbe till veckans vinnare. Därmed borde jag ju har vunnit indirekt, vilket gör att det är jag som bestämmer nästa veckas vinnare :banana

Saknar varken humor eller ironi... tar gärna emot både kritik och ett skämt. Men det är många gånger som "skämten" blir lite väl elaka och på gränsen till personangrepp. (Men som sagt på ett så pass snyggt sätt att man ändå glider undan en banning.) Visst kan man skämta och driva med varandra men någonstans finns det väl ändå en gräns?? :va

Att klaga på hur folk särskriver och felstavar är inte alls det jag syftar på i mitt svar. Sånt får folk pyssla med bäst de vill. Men gränsen mellan skämt, allvar och ironi är många gånger rejält hårfin härinne. Att det ska vara så svårt att vara snäll nån gång??
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Med den "andan" som finns på detta forum får det gå långt innan man tar illa upp.
Mycket det som är charmen tycker jag!
BLI INTE SNÄLLARE!
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Sånt får folk pyssla med bäst de vill. Men gränsen mellan skämt, allvar och ironi är många gånger rejält hårfin härinne.

Om gränsen är hårfin kan man ju tolka lite som man vill och då kanske du helt enkelt missförstått vad det nu är du syftar på.
 

Kia

Guest
Om gränsen är hårfin kan man ju tolka lite som man vill och då kanske du helt enkelt missförstått vad det nu är du syftar på.

Det är väl bara att se sig om i de trådar som det diskuteras mest vilt i.... te.x de som handlar om avlivning av alla kamphundar, pedofiler, våldtäktsmän och mc-tjuvar....
Tycker man nåt annat än "de duktiga allvetarna" på forumet blir man snabbt angripen från alla håll med diverse "jättesöta" inlägg....

Kanske to m är därför många trådar stängs..... :va eller vad vet jag???
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Vafan är jag inte nominerad 2 gånger?

Kan jag nominerera Markus bara för att han är patetisk?
 

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
Vafan är jag inte nominerad 2 gånger?

Kan jag nominerera Markus bara för att han är patetisk?

För att nomineras så ska väl själva dumgrejen vara omedvetet dum och med en viss finess. I Markus fall m.fl. är det bara en form av medvetet barnslig mobbing. Sådant platsar inte i den här tråden.
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Tävlingen kom igång för sent så jag låter den sträcka över denna vecka med:

Bidrag än så länge:
1. Pitt-eldar-snubbe http://www.expressen.se/nyheter/1.585564
2. Duckies Incestsyskon http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1016664,00.html
3. Honkie nominerar prulles stenkastarinlägg: http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2802022&postcount=50
4. Zee nominerar Swedie för PM-raderingen
5. maxxi nominerar korvgubbes kakelfadäs.

Det känns som att du kan hamna i en jävsituation eftersom jag nominerade dig. Jag yrkar på att en ny bedömningsjurry utses :D
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top