Ny tjej är med i gänget

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
blir tämligen tråkig läsning när 60% av inläggen är borttagna:dummer

Vill du ha rolig och barnslig läsning kan du köpa dig en kalle anka tidning. Kan folk inte hålla sig till reglerna så blir inläggen borttagna. Reglerna är lätta, tom ett barn hade förstått, spamma inte sönder trådarna med massa BS. Finns gott om såna trådar där ni kan göra det.

Ha en underbar natt, puss o kram!

Spiido

Medlem
Gick med
19 Jun 2012
Hoj
En jättesnabb
Ja att reglerna är som dom är, är ett faktum, men det är inte utan att fundera över hur det kan komma att bli på detta sättet i en fri Monarki här i väst? :dummer

:banana OBS, SLÅ INTE PÅ CANAL DIGITAL EFTER MIDNATT, VARNING FÖR HJÄRTSTILLESTÅND, OBS :banana

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Vill du ha rolig och barnslig läsning kan du köpa dig en kalle anka tidning. Kan folk inte hålla sig till reglerna så blir inläggen borttagna. Reglerna är lätta, tom ett barn hade förstått, spamma inte sönder trådarna med massa BS. Finns gott om såna trådar där ni kan göra det.

Jag förstår inte? Var i reglerna står det att ordet "ligga" är förbjudet? Då är jag enligt dig alltså klenare till förståndet än ett barn? För jag förstår inte det?
Och en av orsakerna att hänga på sporthoj är ju just att få intressant och ROLIG läsning.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja att reglerna är som dom är, är ett faktum, men det är inte utan att fundera över hur det kan komma att bli på detta sättet i en fri Monarki här i väst? :dummer

:banana OBS, SLÅ INTE PÅ CANAL DIGITAL EFTER MIDNATT, VARNING FÖR HJÄRTSTILLESTÅND, OBS :banana

Inte ens lönt att förklara för någon som ändå inte kommer fatta. :tummenupp

Håll dig till ämnet!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag förstår inte? Var i reglerna står det att ordet "ligga" är förbjudet? Då är jag enligt dig alltså klenare till förståndet än ett barn? För jag förstår inte det?
Och en av orsakerna att hänga på sporthoj är ju just att få intressant och ROLIG läsning.

Urklipp ur reglerna:

Personliga påhopp, ärekränkning eller sexism. (Namn / adresser till privatpersoner tas bort)

Som jag redan skrivit, finns MÅNGA andra trådar och ett helt OT-forum där ni kan flamsa och tramsa er.

Bael

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2012
Hoj
Yamaha Xj 600 -84, Kawasaki ER6-N -12
Välkommen hit.

håller själv på med kortet och hoppas på att man tar den nu i början av september så jag önskar även dig lycka till =)

Hell

Mobilis in mobil
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.

Ja det är nog en tolkning som får stå för dig själv. Lägger inga värderingar i det. Men en bra början är kanske att faktiskt LÄSA reglerna innan du gör bort dig......:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?249128

"Sexism", kanske....?

Hur svårt kan det vara? Du hänger här för att du ska kunna få dig till livs "intressant och ROLIG läsning"? Rolig för dig eller för mottagaren.....? Det här är inte direkt svårt om du tänker efter lite. Respektera folk. Att som tjej få läsa "ligga?" i sin presentationstråd kanske inte nödvändigtvis är direkt roligt för HENNE även om DU nu råkar tycka att det är kul...... Detta har diskuterats ett otal gånger. Det räcker nu. Lägg ner. Det är INTE svårt. Eller? Respektera folk och använd hjärnan till det den är tänkt att användas till så kanske det blir lättare att fatta regelverket.

My two cents.....

*Edit* Ursäkta upprepning. "Money" hann före. Det ringde..... *Slut Edit*

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev

Seriöst gubbar, varför käfta om detta? Är det verkligen "intressant och ROLIG läsning" att alla nya tjejer ska få en knullfråga när de reggar sig här? Man får ju någonstans, i sitt normalbegåvade tillstånd, förutsätta att de är här för sitt hojintresse. Det är ju inte särskilt socialt accepterat irl att välkomna nya bekanstskaper på det sättet så varför skulle det vara så på ett internetforum?

Välkommen!

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville

Money det är tur att du är söt för annars hade jag tagit illa vid mig då du har raderat mina inlägg i denna tråd.
Jag vet att du kommer att läsa detta inlägg innan du raderar den så jag måste bara passa på att säga att du är lite för hård, Slappna av lite och låt oss ha roligt, Ta inte allting på blodigt allvar.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Money det är tur att du är söt för annars hade jag tagit illa vid mig då du har raderat mina inlägg i denna tråd.
Jag vet att du kommer att läsa detta inlägg innan du raderar den så jag måste bara passa på att säga att du är lite för hård, Slappna av lite och låt oss ha roligt, Ta inte allting på blodigt allvar.

Det måste bli lika för alla, o roligt får ni ha. När folk respekterar reglerna. Sen är mycket som skrivits rent spam och det är inte schyst mot Ts.

Ha en fin dag!

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Kommer sluta med att ingen orkar/vågar svara på trådar i "jag är ny forumet" alls, och då kommer ju folk inte känna sig välkommna.

och aldrig förstått klagan över "onödiga inlägg", är ju sånt som håller ett forum vid liv

Rootofevil

Guru
Gick med
21 Mar 2009
Hoj
BMW S1000RR
Om alternativet till att ingen skriver är att de håller på som du tycker Klubba så är nog alternativet inga svar alls att föredra.

Välkommen Kovou, i klubben där alla är cowboys bakom tangentborden!

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Man kanske skulle överlämna modererandet till TS (denna och framtida), så får dom avgöra vad dom vill läsa eller ej... Eller? :7peta

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Till ts, välkommen.

Men det här väcker ju frågan om det inte finns individer som inte fått frågan på länge, eller det kanske tom. är så att individen börjar känna sig gammal och lite avis?:7peta

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Kommer sluta med att ingen orkar/vågar svara på trådar i "jag är ny forumet" alls, och då kommer ju folk inte känna sig välkommna.

och aldrig förstått klagan över "onödiga inlägg", är ju sånt som håller ett forum vid liv

Är det JÄTTE jobbigt att bara skriva välkommen, lycka till och svara på vad nu TS väljer att ställa för fråga!?

Lägg ner och tjafsa!! Acceptera reglerna eller tralla vidare!!

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Är det JÄTTE jobbigt att bara skriva välkommen, lycka till och svara på vad nu TS väljer att ställa för fråga!?

Japp det är jobbigt! :gråta

Till TS... Lycka till, kör försiktigt!

Last edited:

Rydsson

lev nu, sen kan det vara försent...
Gick med
6 Jan 2011
Hoj
honda hornet 900
TS, sorry om jag har spoilerat din första tråd har på Sh:huvet det var absolut inte med vilja, och jag förstår om du tycker det här verkar var rena dårhuset... Men det e ju det som så många (iaf jag) gillar med detta forumet. men nu ska vi tydligen räta upp leden lite vilket iof. kan vara bra i vissa fall. Hur som, så hoppas jag att det blir många trådar framöver som idioter som jag inte förstör för dig.:3freak

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln

Trallallaaaa....

Får väl skriva välkommen och lycka till med hojkortet.
Och du ska så klart börja åka bana för där är det roligt på riktigt!
Och nej du är inte för långsam för det, det är där du lär dig bli snabb! :eek:)
Tyvärr så är smågrabbarna här för snabba på ett dåligt sätt :hihi och måste uttrycka sig märkligt men härda ut det blir värre!

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Välkommen tjejen och lycka till med kortet. Småpojkarna här är bara kaxiga bakom tangentbordet :hihi

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning