Ny tjej här...

ma-jkpg

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2005
Ort
I Jönköping
Hoj
Honda cbr 600f
Hejsan!!
Ännu en ny tjej här bland många killar...
Jag har varken hoj eller kort men hoppas och jobbar på att ta det innan sommaren börjar. Hojen jag tänkt mig är en gsx-r 750, men jag mäter inte mer än 155cm över marken så det får bli en sänkt... :rolleyes:

För övrigt så hoppas jag på en bra säsong i år då jag äntligen fått tummen ur för att kunna köra själv.. :tuttar

Ha det så bra allihopa..
 

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Ort
Ystad
Hoj
BMW R 1250R -21
ma-jkpg skrev:
Hejsan!!
Ännu en ny tjej här bland många killar...
Jag har varken hoj eller kort men hoppas och jobbar på att ta det innan sommaren börjar. Hojen jag tänkt mig är en gsx-r 750, men jag mäter inte mer än 155cm över marken så det får bli en sänkt... :rolleyes:

För övrigt så hoppas jag på en bra säsong i år då jag äntligen fått tummen ur för att kunna köra själv.. :tuttar

Ha det så bra allihopa..


Välkommen... :banana
 

realninja

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2005
Ort
stenungsund
Hoj
ninja
Hej: Rickard här, bor i stenungsund. tycker du har gort ett riktigt bra val av hoj. köpte precis en gix 750 själv är grymt nöjd. kul med mer tjejer också,

Mvh: Rickard, vi kanske ses i sommar! :banana :pannkyss
 

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Ort
Bästkusten
Hoj
Ingen längre...
Tur att du är en tjej annars hade responsen på ditt inlägg nog varit något annorlunda.

Välkommen till Sporthoj förresten! Man blir enna lätt lite beronde. :tummenupp
 

janoshki-jonaz

Guest
välkommen willkommen welcome...
detta e dårhuset no.1...här hittar du "eliten" inom området hojåkare..bra att ta för sig av allas kunskap o okunskap inom områden som :Slangskola(RoLLer)
RR(Swedie (som för övrigt driver sidan) plus många många fler skitduktiga RR förare)
Sedan finns det en "legend" en "myt" härinne..(NEJ tänker inte på ghostis)utan på V-GURRA..

Ja du lär nog komma in i detta sarkastisska(STAVFEL) forum så småningom...
VÄLKOMMEN!!
 

Nennis

Jeanette
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Katrineholm
Hoj
R6 -00
Hej hej!

Har nu fixat teorin och haft min första körlektion idag de va halv roligt att köra åttor och och lågfartsbana :tråkad

Köpte min första båge i torsdags fattar fortfarande inte att den är min så jävla kul :squid
 

ma-jkpg

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2005
Ort
I Jönköping
Hoj
Honda cbr 600f
Nennis skrev:
Hej hej!

Har nu fixat teorin och haft min första körlektion idag de va halv roligt att köra åttor och och lågfartsbana :tråkad

Köpte min första båge i torsdags fattar fortfarande inte att den är min så jävla kul :squid

Jag ska ha min första körlektion på onsd nästa vecka.... :gnissla Jag har ju som sagt inte köpt någon hoj än, men jag hoppas att jag hittar någon som passar så snart som möjligt...
Var teorin jobbig? Jag har ju haft b-kort i 5 år och har läst i boken hemma ett tag, men känner mig ändå nervös... hatar prov... men jag SKA klara det!!! :4skrika
Lycka till med kortet !!
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
Sååååja! Mer Hojjkåta fruntimmer i jkpg!! :tuttar :yoparty

Träffar/Samåkning - Nytt försök: Jönköping
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top