sanna_h
Medlem
Välkommen! *vinkar*
Ja men det är sant! Pappa hejade på men om jag såg blommor så stannade jag, ställde hojen och plockade dom. Så när jag hade kört runt banan kunde jag komma in med en hel bukett i vänsterhandenVälkommen! "Hade en rosa pw80 när jag var liten som jag mest åkte runt och plockade blommor med " hihih!
Haha, sköningar! Jag skrev ju att ni fick fråga såå.. Visste bara inte att det var en standardfråga när någon är nyshit 5 inlägg och den kända frågan har inte kommit ännu hahaha
Det är lite kallare men går fint. Är lite galen kanske, men tycker att det inte är så långt och det känns knöligt att ha stället över. Och har ingen mamma som kan tjata på mig. Men nu när du sa det så, ridbyxor är väl inte så smart. Ska nog mosa på mig stället över i alla fall!Shit fattar inte hur du vågar köra runt i dina ridkläder! Har du inte dina syddskläder över?! Det är ju helt galet!
med tanke på hennes ålder så skulle det nog inte vara lämpligt..
Det där tror jag att du har rätt i! look like a moviestar, act like a rockstar, fuck like a ****star.Det finns inga Svenska, sextonåriga oskulder.
Haha, är inte den frågan med i nån reklam? typ "heheeh, do you have facebook?" Men jaa det har jaghar du facebook?!
man får kanske svänga förbi katrineholm i sommar
med tanke på hennes ålder så skulle det nog inte vara lämpligt. vad har saken men om jag vågar eller inte.. man brukar ju se dessa inlägg i alla nya trådar. förvånad bara att den inte hade kommit upp än.
Det där tror jag att du har rätt i! look like a moviestar, act like a rockstar, fuck like a ****star.
Hahaha, var tvungen
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |