Ny tjej som drömmer om R1:an

Kleiv

Inte som dig...
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
R1 -04
Skit i vad andra säger och gör som du själv känner för, det kommer du göra ändå mvh Kleiv.

Ps. Retta är det enda rätta. Ds.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
hehe!!!
Läste Linda 1&lonely först :hihi

Välkommen!!! Vill du ha en R1:a så köp en!! :tummenupp (när du får råd)

Mr RR

speedaholic
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
S 1000 RR
Linda_1&only skrev:
Dags att presentera sig för alla därute!
Linda här, tjejen som har kortet, men inte pengen till Mc_n riktigt än... :(
men drömma göra jag hela tiden, det är yamaha R1 som gäller, även fast jag blivit mer än avrådd denna som första hoj, jaja vi får väll se!
HOppas jag får en massa nya härliga kontakter på Sporthoj, och att ni tippsar med som nykomling med allt möjligt

Hej och välkommen!!!!

Du har defenitivt rätt smak vad gäller hojar...

Efter drygt 15000 mil på sporthojar, varav ca 50% på R1or kan jag bara intyga att det blir inte bättre än så här!!

Lycka till med sparandet och köp sedan det du verkligen vill ha, dvs R1 2004- ... :)

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:D :hihi Hay" å Välkommen, Ett tips,,. Skaffa en kille som redan har en R1,.. :banana Kör klokt bränn gummi :tummenupp

Ulvheden

Äntligen med hoj igen :)
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
hemmalagad R1-00*såld* CB1000ra -12 gsx-r 600 -01 *skrotad*
haha.... precis vad jag satt och tänkte på! :hihi

perkihlen skrev:
Välkommen.

Hmmm har läst många trådar där "killar" har dumförklarats för att de har funderat på r1 som förstahoj????

kanske detta som är anledningen?! :rofl

Kuazimudo skrev:
:D :hihi Hay" å Välkommen, Ett tips,,. Skaffa en kille som redan har en R1,.. :banana Kör klokt bränn gummi :tummenupp

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
Jag skaffade mig en r6:a som första hoj. Den var dessutom strypt till 25 Kw precis som lagboken säger att den ska vara när man är 18. Effekten räckte till och hojen var helt underbar. När man tog bort strypningen så var farbror blå och mätte med laserpickan ganska snabbt vilket resulterade i 5 månaders indraget KK. Sålde då min pärla till r6:a och sen skaffade jag mig min r1:a. Skillnaden är inte jättestor anser jag. Det händer lite mer på låga varv när du har en större hoj och så är den självklart lättare att wheela med. Frågan är ju om det är positivt då man lätt blir beroende av att göra det. Fan vad det kan förstöra hojen. Särskilt när man inte kan wheela så bra :död

Mitt tips och råd är: Skaffa hojen du vill ha. Kör med huvudet tills du lärt dig hantera hojen. Som jag och polarna säger: "Så länge du kan dö på hojen så är den tillräckligt snabb!"

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Välkommen!

83 är en mycket bra årsmodell :tummenupp . Lycka till med hoj letandet.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
R-1000 skrev:
alla drömmer väl om en R1 :) själv har man en sån,med mycket godis,lycka till med att hitta en fin,helst nya modellen 04 och uppåt,den gamla är värdelöst skit :hihi

Inget ont om en förgasarretta! Det är i dom "själen" sitter som duccemänniskorna tror dom har :D

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
väloskommus tös.
Jooo visst är det fint med ett svankande fruntimmer på en sportare, kanske dock inte på en R1:a.varför välga något så tråkigt?

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Sålt Millen :(
Hejhej! Kul med fler tjejer här på SH =)

Och bry dig inte om alla kommentarer om att du ska vänta med en R1:a av olika anledningar. Köp den hoj du vill ha när plånboken säger ja. Kan du bara utnyttja 30% av hojen så lär du ha kul ändå! Och dessutom så slipper du växa ur hojen :Bugar

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0