ny tjej som hittat hit

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Hoj
Kawasaki zzr600
Mrs. Laphroaig skrev:
2383632 Å helvete :bow
Tips på bra magövningar samt armövningar mottages varmt. Du får så gärna skicka PM (har en känsla av att denna tråd annars förvandlas till träningstråd)

Välkommen :hej

Precis vad jag satt o tänkte på...:tungan (vi kanske ska teama ihop oss..)

Välkommen till jordens medelpunkt supergirl..:)
Hoppas att du hittar en hoj som du trivs med, och som sagt, det kan vara bra att köra upp med körskolehojen..
Köp något skräpigare så fort som möjligt så kan du ju övningsköra tills snön lägger sig.. :tummenupp

Last edited:

Bananhjärna

Child at heart
Gick med
16 May 2006
Hoj
Ducati Streetfighter S
Mrs. Laphroaig skrev:
2383632 Å helvete :bow
...var min första tanke oxå....

Ja du lär ju få rensa din inbox en gång i kvarten, eller pm:a Swedie och be om ett par gig extra.
Plus att den här tråden lär ju explodera lång åt helvete när folk börjar få nys på den.

Jag har en gammal Suzuki du kan få köpa billigt och ha och övningsköra på om du vill. ;)

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
lika bra jag frågar för resten av killarna va tänder du på :näsblod

Själv är jag Gay fick jag höra igår så jag är inte intresserad sen bor du ju i Fjollträsket ;)

Välkommen iaf till Allvaret köp dig en CBR 600 skit bra hoj att börja med :)

S__T

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K7
supergirl skrev:
2382965
Ska kolla lite på ställ imorgon. Är det någon som har tips på vart man hittar skor/stövlar som har väldigt vida vader. Jag tränar styrketräning ganska seriöst och mina vader är väldigt stora.

Hej och välkommen hit!

Eftersom dom flesta MC-stövlarna tillverkas av och för speniga italienare så kommer du att få problem...

Efter många år av styrketräning och amerikansk fotboll kombinerat med skostorlek 46 så kan jag bara tips om ett märke, Oxstar. Jag köper deras största storlek (48) och då går dragkedjan iaf nästan hela vägen upp. Som tur är så är dom dessutom små i fotstorlekarna så stövlarna passar bra även på fötterna!

Offtopic: Vilken jäkla deff du fått till där :klappar :nicka
Den delen av träningen är har aldrig funkat för mig :mad:

/S

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Gottis skrev:
2383901 lika bra jag frågar för resten av killarna va tänder du på :näsblod

Själv är jag Gay fick jag höra igår så jag är inte intresserad sen bor du ju i Fjollträsket ;)

Välkommen iaf till Allvaret köp dig en CBR 600 skit bra hoj att börja med :)

Vad jag tänder på :)

Att få adrenalinkickar, spänning och killar som är tuffa och orädda men ödmjuka.

Jag bor visserligen i Tokholm men jag kommer från Skåne från början

S__T skrev:
2384476 Hej och välkommen hit!

Eftersom dom flesta MC-stövlarna tillverkas av och för speniga italienare så kommer du att få problem...

Efter många år av styrketräning och amerikansk fotboll kombinerat med skostorlek 46 så kan jag bara tips om ett märke, Oxstar. Jag köper deras största storlek (48) och då går dragkedjan iaf nästan hela vägen upp. Som tur är så är dom dessutom små i fotstorlekarna så stövlarna passar bra även på fötterna!

Offtopic: Vilken jäkla deff du fått till där :klappar :nicka
Den delen av träningen är har aldrig funkat för mig :mad:

/S

Hittade ett par som man ska ha innan för stället idag som funkade, de hade inte rätt storlek inne just nu fast de var de enda som satt skönt och inte spände. Om jag måste dra åt för hårt om vaderna så slutar det med blodstoppning o att mina vader krampar ihop sig. Det vil jaginte vara med om igen fick massage i 3 timmar sist det hände men kunde ändå knappt gå på 2 dagar :)

Last edited:

Rundberg

Yo mamma!!!
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
GSXR 1000-K6
Tjo å välkommen! kul med lite tjejer som tränar ser ju desutom riktigt fit ut!!
ja har haft öl-uppehåll nu i två månader :va
Nu blir det att skärpa sig igen!

Köp suzuki fina hojar, 600 gsxr passar väl som handsken!?

supergirl

Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Jag gav upp det där med killar idag då jag återigen fick bevisat för mig att killar säger en sak, menar en annan och gör en tredje. Resten av dagen har jag ägnat åt att försöka bli lesbisk. Har kollat på massor av bilder mer porriga tjejer men det gjorde mig lika upphetsad som att titta in i en betongvägg. Attans oxå :confused:

supergirl

Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
[- sNaIjK -] skrev:
2384679 Välkommen :) Varför lämnade du skåneland??

Där fanns inga jobb inom IT-branschen :(

Bodde förretsten i Helsingborg de senaste 4 åren o pluggade på LTH och tränade på classic gym

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
supergirl skrev:
2384682 Där fanns inga jobb inom IT-branschen :(

Bodde förretsten i Helsingborg de senaste 4 åren o pluggade på LTH och tränade på classic gym

Okej, känner igen det. HBG är ju ingen IT stad direkt, är väl lund, sthlm & utlandet som gäller om man vill ha jobb inom den sektorn. Krisar datorn är det m.a.o dig man vänder sig till :D

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Imponerande fysik!

Välkommen till ditt andra hem utanför gymmet, sporthoj.com!

Suzuki SV 650-1000, bra nybörjarhoj, lättkörd, bra vrid, hyfsad försäkring...

MVH
Bobby

Edit: Sen är ju hojfan snygg också!

Ducceniclas

Ny medlem
Gick med
21 May 2006
Hoj
Utan hoj...
supergirl skrev:
Ska kolla lite på ställ imorgon. Är det någon som har tips på vart man hittar skor/stövlar som har väldigt vida vader. Jag tränar styrketräning ganska seriöst och mina vader är väldigt stora.

Kolla Alpinestars ställ, dom e bra för folk med ben :tummenupp

// Nicke

supergirl

Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Panajo skrev:
2384702 Imponerande fysik!

Välkommen till ditt andra hem utanför gymmet, sporthoj.com!

Suzuki SV 650-1000, bra nybörjarhoj, lättkörd, bra vrid, hyfsad försäkring...

MVH
Bobby

Edit: Sen är ju hojfan snygg också!

Hehe ja snygg är också ett krav såklart fast jag bara tänkt ha den max en säsong. Dessutom måste den vara röd eller svart :tungan

Ducceniclas skrev:
2384727 Kolla Alpinestars ställ, dom e bra för folk med ben :tummenupp

// Nicke

Haha! Det var ett sånt som passade ett rött fint och sen en helsvarthjälm. De bra (dyra) hjälmarna såg nästan alla alldeles för spacade ut det var bara den helsvarat som var snygg.

Last edited:

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
supergirl skrev:
2384728 Hehe ja snygg är också ett krav såklart fast jag bara tänkt ha den max en säsong. Dessutom måste den vara röd eller svart :tungan

ja men då har ja en till salu till dig ..
kolla i mitt garage..
200 mil i ny skick :tummenupp

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
supergirl skrev:
2384728 Hehe ja snygg är också ett krav såklart fast jag bara tänkt ha den max en säsong. Dessutom måste den vara röd eller svart :.

Du kan nog hitta en röd eller svart SV som du bara kör med en säsong till salu:p

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
supergirl skrev:
2384626 Vad jag tänder på :)

Att få adrenalinkickar, spänning och killar som är tuffa och orädda men ödmjuka.

Fan. då e det kört för min del......Vore ändå kul å ha en tjej som kan spöa upp en lite sådär när man inte är beredd......en anabola tjej vore ju perfekt. De e väl lagomt labila.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
supergirl skrev:
2382925 Hello allihop

Är en tjej på 26 år som åkte motorcykel för första gången på 20 år i lördags det va så kul att jag bestämde mig för att ta MC kort under nästa år (näää jag är inte alls impulsiv).

Välkommen hit! :yoparty

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
Grattis o Valkommen!

:tummenupp

angaende MC:
Jag var ocksa mycket ny pa hoj nar jag borjade ta mitt korkort.
Jag hade kunnat klara mig med halften av mina lektioner (10 st :rolleyes: )om jag hade ovat mer pa krypkorningen hemma. Skaffa darfor en bage som ar latt att hantera o styra. Ar nog dessutom bra att ha en lite enklare bage forsta aret eller sa, o sen uppdatera nar man ar varm i kladerna.

Lycka till!

/Kung Kaj

supergirl

Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Gulleplutt skrev:
2384807 Fan. då e det kört för min del......Vore ändå kul å ha en tjej som kan spöa upp en lite sådär när man inte är beredd......en anabola tjej vore ju perfekt. De e väl lagomt labila.

Anabola steroider är nog inte det värsta en tjej kan pilla i sig, androgena steroider är nog mycket värre då eftersom att de är starkare och ger mer maskulina biverkningar. Jag tycker dock varken killar eller tjejer ska ta varken det ena eller det andra. Killar beter sig som kärringar när de tar sånt och tjejer kan lätt börja se lite maskulina ut samt att vissa blir vääääldigt labila. :huvet

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
supergirl skrev:
2384827 Anabola steroider är nog inte det värsta en tjej kan pilla i sig, androgena steroider är nog mycket värre då eftersom att de är starkare och ger mer maskulina biverkningar. Jag tycker dock varken killar eller tjejer ska ta varken det ena eller det andra. Killar beter sig som kärringar när de tar sånt och tjejer kan lätt börja se lite maskulina ut samt att vissa blir vääääldigt labila. :huvet

Smiska mig

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...