Ny tjej...

Status
Ej öppen för fler svar.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
svidi, det är fel på sidan! Jag loggar in och ska kolla efter svar på mina annonser ang förgasarbryggor, olje pickuper och 6-kolvsok men Jag verkar bara kommea in på Lööövchat.se


:va

Chronic skrev:
2555723 Haha Fakkverk är skitskön, håller en återhållsam, förhoppningsfull ton men man anar svagt, svagt upphetsningen & desperationen under ytan, snyggt:tummenupp

btw vad händer på sh? Galet..

hehe, wehoo!
 
Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Teo skrev:
2555841 svidi, det är fel på sidan! Jag loggar in och ska kolla efter svar på mina annonser ang förgasarbryggor, olje pickuper och 6-kolvsok men Jag verkar bara kommea in på Lööövchat.se


:va

:tummenupp

Vad hände med "Här diskuterar vi Sporthoj"?
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Kan det vara ett nytt alias, like Fist woman? i så fall:tummenupp
 

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Ort
I Södra Roslagen
Hoj
ZX10-R svart som natten
Chulan skrev:
2555741 hej skulle aldrig tippa på att du körde hoj om jag såg dig ute. Det brukar bara vara kralliga, maskulina tjejer som kör. ps med hockey frilla också


Öhhh, va???
ALLA tjejer jag känner som kör är feminina både i sätt och utseende, vi är ju tjejer :tungan Enligt mina erfarenheter känns det här med manshaftiga brudar på hoj som en myt för jag har aldrig sett någon. Däremot Kanske man inte ser så överdrivet feminin ut när man kommer glidande på sin ZX-10a med all utrustning...men det kan ju inte hjälpas.

Killar på hoj med all utrustning ser ju inte ut som någon svärmorsdröm direkt heller. I svärmors ögon ser ni säkert halvkriminella ut:D

Men tjej och tjejig är man :tuttar
 

Miss Piggy

Don't mess with the pig!
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Gbg
Hoj
R1-05
vi kan ju ha lsex alla tjejer här då eftersom vi alla tydligen är lespiska:tuttar :tuttar :tuttar :tuttar !! :tuttar
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Rätt stor bikinitopp du hade på en av bilderna... Har du provat en japansk variant? DVS colakapsyler och björntråd? Dem döljer vårtorna iaf :tummenupp

Är det sant att du fixat brösten? Jag trodde alla såg ut så...

Nu ska jag sluta dryga mig och istället hälsa dig VÄLKOMMEN hit!! Akta dig för att surfa för mycket här. Man blir snabbt beroende :D

Edit: Det var inte alls något fel på dina bilder. Du såg jättefin ut! Grejen är den att folk här reagerar som dem gör när det kommer in ett nytt frispåkigt bombnedslag :tummenupp :D
 
Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Miss Piggy skrev:
2555582 hej hej!

Har flyttat från halmstad och upp till Götet.
Är 22 år och jobbar just nu som truppgymnastikinstruktör.
Har en R1-05 (just nu avställd) som jag köpte i våras.
Glad och trevlig tjej som försöker bli modell på fritiden.

//Åsa

Välkommen!

:tummenupp
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Trinity skrev:
2555866 Öhhh, va???
ALLA tjejer jag känner som kör är feminina både i sätt och utseende, vi är ju tjejer :tungan Enligt mina erfarenheter känns det här med manshaftiga brudar på hoj som en myt för jag har aldrig sett någon. Däremot Kanske man inte ser så överdrivet feminin ut när man kommer glidande på sin ZX-10a med all utrustning...men det kan ju inte hjälpas.

Killar på hoj med all utrustning ser ju inte ut som någon svärmorsdröm direkt heller. I svärmors ögon ser ni säkert halvkriminella ut:D

Men tjej och tjejig är man :tuttar
Verkligen tjejig sen när man glider ur stället med:tuttar

Miss Piggy skrev:
2555884 vi kan ju ha lsex alla tjejer här då eftersom vi alla tydligen är lespiska:tuttar :tuttar :tuttar :tuttar !! :tuttar
Jag är på!:D
 
Last edited:

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
Chronic skrev:
2555723 Haha Fakkverk är skitskön, håller en återhållsam, förhoppningsfull ton men man anar svagt, svagt upphetsningen & desperationen under ytan, snyggt:tummenupp

btw vad händer på sh? Galet..

Det är kul med självsäkra tjejer som gör entré på detta vis!
Visst skulle jag i dagsläget gärna träffa en tjej som kan värma mig i höstmörkret men desperat kan jag tidigast tituleras om några veckor.

Edit: Alla ni som skickat PM, både killar med förslag och tjejer med inviter,
nu har Swedie fyrdubblat kapaciteten i lådan och jag lovar att ni var och en ska få svar i turordning. Tjejerna har inte företräde, jag är för jämnställdhet och mot kvotering.
 
Last edited:

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Miss Piggy skrev:
2555884 vi kan ju ha lsex alla tjejer här då eftersom vi alla tydligen är lespiska:tuttar :tuttar :tuttar :tuttar !! :tuttar
Glöm inte PM:a då om du ska ta en tur hade vart kul och träffa dej:)
Låter ju som om jag också raggar:D
 

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
Turbo-Puh skrev:
2555744 Smidigt mannen! Nyanserat - men genomskinligt. Slit inte ut F5-knappen nu!

*update - flämt* *update - flämt* *update - flämt* *update - flämt* *update - flämt* *update - flämt* *update - flämt* *update - flämt*

:D


Jag HAR faktiskt varit på lunch! :4skrika
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top